Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Ducky20


MrGuy

Recommended Posts

Ville sku sige at Ducky skal lære at tage ansvar, Der er to politi betjente som står og micspammer. Kaldte også case på dem hvor adminsne siger noget til dem, men Ducky vælger at ligge ansvaret fra sig og bare løbe væk som ingenting er sket! Ville sku sige at når man er Vicerigspolitichef skal man sku gøre sit arbejde og det gjorde Ducky20 Ikke. Syntes ikke det kan være rigtigt at der kommer en ViceRigspolitichef på også kan han ikke engang finde ud af at gøre sit arbejde eller have ansvar for hvad der sker i Politi korpset - Sorry to say men så skal man sku ikke være med i Politi Ledelsen.

 God Dag ;3

Link til kommentar

Hej,

Jeg kan udmærket godt tage ansvar, og situationen i dag har intet med det at gøre. Du skriver at det kun er 2 betjente der står og micspammer, hvilket kun er delvist rigtigt. Jeg er på vej til PD, og når jeg kommer frem står du og 3 andre betjente og råber af hinanden. Jeg vælger at stå stille for at prøve at finde hoved og hale i situationen, men det er lidt svært når 4 mennesker råber af hinanden, og samtidig er der folk der råber til mig at jeg skal demote nogen for at micspamme. Jeg blev enig med mig selv om, at jeg hverken havde tid eller lyst til at håndtere det barnlige pis i havde gang i. Så jeg valgte at gå. 
Jeg giver dig ret i, at man ikke skal have flok børnehavebørn i en politistyrke, og det vil jeg selvfølgelig tage til eftertragtning. Så næste gang du og 3 andre betjente råber af hinanden, så skal jeg nok sørge for at demote jer alle.

 

God dag

- Ducky20

Link til kommentar
55 minutter siden, Ducky skrev:

Hej,

Jeg kan udmærket godt tage ansvar, og situationen i dag har intet med det at gøre. Du skriver at det kun er 2 betjente der står og micspammer, hvilket kun er delvist rigtigt. Jeg er på vej til PD, og når jeg kommer frem står du og 3 andre betjente og råber af hinanden. Jeg vælger at stå stille for at prøve at finde hoved og hale i situationen, men det er lidt svært når 4 mennesker råber af hinanden, og samtidig er der folk der råber til mig at jeg skal demote nogen for at micspamme. Jeg blev enig med mig selv om, at jeg hverken havde tid eller lyst til at håndtere det barnlige pis i havde gang i. Så jeg valgte at gå. 
Jeg giver dig ret i, at man ikke skal have flok børnehavebørn i en politistyrke, og det vil jeg selvfølgelig tage til eftertragtning. Så næste gang du og 3 andre betjente råber af hinanden, så skal jeg nok sørge for at demote jer alle.

 

God dag

- Ducky20

Hey, det er sku også helt okay at du bare løb væk men kan du så ikke næste gang sige til mig og den anden betjent at du ikke helt ville være en del af det?

Link til kommentar
11 timer siden, Ducky skrev:

Hej,

Hvordan ville du have at jeg skulle få et ord indført, når i alle står og råber af hinanden? Desuden forklarede jeg til en betjent der valgte at følgende efter mig, hvorfor jeg valgte at gå.

 

- Ducky20

Hej Ducky

 Ville sku bare lige skrive at syntes sku ikke vi skal diskutere det her mere, nu hvor jeg tænker over det er det sku en dum klage. Du valgte at træde væk og det var bare mig som ikke vidste helt hvad der skete.
 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.