Hop til indhold
Stavox

[Solved] ikke som så en ban requset mere some at der bliver tagt en samtale med dem om det


John Hudson

Recommended Posts

Dit in-game navn:John Hudson
Spillerens in-game navn:BEBOLDT/Pacman
Dit SteamID:STEAM_0:0:8697135
Spillerens SteamID:STEAM_0:1:122412249/STEAM_0:1:420409217
Tidspunkt for hændelse:20:45-20:50
Hvilke regler er blevet brudt: ved ikke helt om det er en regle på det men nu har det stået på i got stykke tid nu
Hvad skete der:jeg kommer ind på downtown casionet og det først der sker da jeg kommer ud af elevator er at de kalder mig for ludoman op til flere gnag hvilket de har gjordt før og det simpel hent blevet for meget da det har stået på før
Beviser:fik desværre ikke optaget dem i det men det noget der stået på flere gang hvilket jeg nu har fået nok af

 

det er ikke for at få dem bannedet der mere til at få dem til at stoppe med at sige ludoman og andre ting hele tiden

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.