Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Nu er vi jo her igen igen igen igen igen igen Unban Request


Rot

Recommended Posts

STEAM_0:1:478698429

 

 

Nu er vi jo her igen igen igen igen igen igen fordi at jeg stadig var en klaphat i Fredags. Vi havde såmænd bare kos op i danske bank. Politiet var kommet vi fik dem alle mig og min Bro. Efter der er gået lidt tid står vi bare og skyder og sådan noget fordi vi keder os Klokken var 3 om natten. Lige pludselig kom ham der Jørgen over og begyndte at synge noget foran min base og jeg beder ham om at hold kæft. Han nægter og derfor skyder jeg ham RDM I know bro Mig og creaMY Har talt om det. Nu nok om det lad mig komme til sagen. Da vi havde kos op kom de med en politibil efter 15 minutter som skrevet længerer oppe begynder vi at skyde. Jeg står og skyder på den bil så kommer creaMY Flyvende ind og siger at vi ikke skal skyde på den. Og ja jeg lyver ikke så. Jeg skød på bilen fordi at jeg ikke tænkte men Klokken var 3 om natten det er ikke lige det tidspunkt jeg skal være på stavox da min hjerne ikke er intelligent nok til at se at jeg får vis jeg skyder på bilen.
 

Hvorfor skulle jeg have unban: Se ser du det ved jeg heller ikke det fair vis folk giver -REP og mener at jeg ikke skal ind igen

 

 

Mvh Tue Chainz/Hakors

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, creaMY skrev:

Hvorfor skal vi unbanne dig fra serveren, når du gang på gang ikke følger reglerne og modtager langt flere straffe end nogen anden spiller på serveren?

Jeg føler for at spille på stavox men det ikke altid ens hjerne virker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.