Hop til indhold
Stavox

Tastatur


Madsldr

Recommended Posts

Sagen er den at mit gamle keyboard "Anne pro 2" er elendigt da det går ud vær 5 min og generelt bare er bistand.

Så jeg skal self have et nyt, budgettet er rigeligt og jeg søger endeligt noget i den stil. "Brown eller Red switches"

Så kom med nogle forslag....

Logitech G Pro Gaming Tastatur Gaming keyboard

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Hvis du allerede har fundet et, hvad skal du så bruge vores meninger for?
Vi har alle forskellige smage, men hvis jeg skulle anbefale dig et keyboard, så ville jeg nok sige et SteelSeries Apex 7.

Både @Zwimp, @benny børnelokkerog jeg har det, og det virker upåklageligt.

Nej jeg har ikke fundet et, men jeg ville gerne have noget i den stil. Dit forslag virker endeligt rimeligt godt da Zwimps keyboard også lyder godt, tak g

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Beetle skrev:

Jeg har også et Steelseries Apex Pro TKL. Det er et vanvittigt tastatur, og så er det også det tastatur, der reagere hurtigst på markedet lige nu.

Det er sikkert derfor du altid tager mine wall.... 🤬

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Madsldr skrev:

Sagen er den at mit gamle keyboard "Anne pro 2" er elendigt da det går ud vær 5 min og generelt bare er bistand.

Så jeg skal self have et nyt, budgettet er rigeligt og jeg søger endeligt noget i den stil. "Brown eller Red switches"

Så kom med nogle forslag....

Logitech G Pro Gaming Tastatur Gaming keyboard

Fik du ikke sådan et VR headset i adventsgave? Bare gå ned og byt det og så køb et corsair, ez.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.