Hop til indhold
Stavox

[Solved] Niklas Pedersen - Staff mother fucking klage


Roseee

Recommended Posts

Dit ingame navn: Rosee
Staff ingame navn: Niklas Pedersen
Dit SteamID: STEAM_0:0:149213480
Staff SteamID: STEAM_0:1:37225320
Forklar situationen: Jeg er i case med "Silas2" også kendt som Jenss (STEAM_0:1:88681354) som har kaldt mig en fed autist, hvorefter jeg bliver sur og siger "Fuck dig". Forskellen på at blive kaldt "fed autist" og "fuck dig" er kæmpe stor, og jeg forklarer mig ud af situationen, hvorefter crybaby jens slår mig med en pickaxe, jeg tazer Jenss og arrester ham... Niklas er totalt uforstående overfor mit valg af at arrest Jens og jobbanner mig i 20 min og jailer mig i 5 min, hvorefter jeg går helt amok, da jeg mener det ikke er okay. Efter længere tid, hvor jeg har svinet Niklas til, får jeg en advarsel og siger Niklas skal skride, inden jeg fik ban for det. Han vælger at blive der og jeg føler mig meget provokeret af hans valg - Det fint med den dags ban, men at Niklas forskelsbehandler og Jenss ingen straf får for at kalde mig "fede autist" flere gange også i case, er direkte fucked op. Situationen havde været helt anderledes, hvis manden havde reageret forsvarligt og lige mellem Jenss og jeg. Som sagt, jeg får 1 dags ban for det. Jenss slipper for alt og hvis ikke jeg er helt galt på den, så slap han uden advarsel.


Bevis: https://medal.tv/clips/41353127/d1337KtlpsPb - start af case og optøjer til slåskamp mellem Jenss og jeg.

https://medal.tv/clips/41353170/d1337BVKVtwG - Niklas går i sort og banner mig.

https://medal.tv/clips/41359734/d13374GSTooX - Efter i call med Mic og 4 andre staffs, hvor champen ham selv, siger at grunden til en HEL dags ban er, at jeg kalder ham "Taber" gentagende gange.

 

- Rosee

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Du misser tydeligvis lidt af casen, din attitude efter jeg får fortalt at du arrester mig for at snakke grimt, eftersom du selv gør det bagefter. Siger du noget i stil af "Jeg kan gøre hvad jeg vil" også fordi jeg afbryder dig i case, vælger du og taze mig. Derefter slår jeg dig med pickaxe og du arrester mig i case. Måske lige få alle detaljer med en anden gang.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mener at en staff kan skulle kunne klare lidt mere end "Taber". Virkelig sad moment at blive så indebrændt og tage det så personligt at blive kaldt taber. Du må gerne fortælle mig hvordan selveste Jens, kan slippe uden advarsel trods at han kalder mig autist mange gange foran dig ogs.

Havde aldrig sagt det, hvis champen ham selv Niklas behandlede dig som du fortjente

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Rosee,

Det hele starter med at jeg får en case fra Silas2, om at han bliver arresteret for at snakke grimt. Får så afvide at du også har snakket grimt til ham som betjent. Dette tolker jeg som at han ikke skulle arresteres i det at du heler ikke har snakket pænt som betjent.  Jeg tager jer så op på lejlighedernes tag for at snakke om situationen, man da der kommer flere til vælger jeg at tage jer over på PD tag for at forsætte der. Men ja silas2 kalder dig for autist men ikke desto mindre kalder du ham for en "Spasser" lige inden at du tazer ham. Du vælger så arrestere ham imens vi er i case. Det giver jeg dig 300 sek jail for. Men i det at du bliver sat i jail begynder du at kalde mig for en taber, og at jeg skal finde et andet job osv. Der skal jeg til at give dig en dags ban for det, og det er derfor jeg står lidt. I ville begge have fået en advarsel for jeres sprogbrug. Men idet at du vælger at arrestere ham får du så jail. 

 

Desuden var vi igang med at tage den over Discorden med Mic. (Blot til info)


(Begynder at optage efter at han kalder mig for en taber første gang)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Roseee skrev:

Mener at en staff kan skulle kunne klare lidt mere end "Taber". Virkelig sad moment at blive så indebrændt og tage det så personligt at blive kaldt taber. Du må gerne fortælle mig hvordan selveste Jens, kan slippe uden advarsel trods at han kalder mig autist mange gange foran dig ogs.

Du står ærligt face to face og kalder ham en bøsse?!?!?

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay

 

Jeg synes ikke at Rosee burde jailes, nu hvor Jenss ikke også blev det. Rosee skal selvfølgelig ikke taze og arrestere Jenss i case, men Jenss skal jo så heller ikke kalde ham autist og hakke ham i casen.

Ift. bannet er det helt fair ud fra dit sprogbrug efterfølgende.

Jeg tager lige en snak med Niklas

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.