Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på - Han har en masse kineser tegn, så kan ikke finde hans navn


Lars Lømmel

Recommended Posts

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvorfor den ikke gider og skrive noget ind, så jeg poster det lige her.

 

Dit in-game navn: Lars Lømmel
Spillerens in-game navn: En masse kineser tegn. Kan ikke skrive hans navn 😞
Dit SteamID: STEAM_0:1:187659710
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:69096221
Tidspunkt for hændelse: Kl 23:30 - 23:40
Hvilke regler er blevet brudt: prop abuse
Hvad skete der: Mig og gutterne sidder i en bil og rå hygger, vi bliver dog lidt forstyrret i vores RP da vi ser at der er en der begynder og spawne en masse jets, ikke at det provokere så meget, men det der provokere mig er at han begynder og få den ned til jorden og rammer vores bil, og i værste fald kan komme til at dræbe os fordi at han intet kontrol har over proppen da den er så stor, han når faktisk også at skubbe lidt til vores bil hvilket er lidt provokerende, jeg synes den finde herre fortjener en fin forklaring om hvordan Rp virker ( også selvom det er sent ) og derefter modtage en tænke pause. Det er selvfølgelig ikke mig der styre straffen, men synes stadig det er træls at når klokken rammer 23:00 så går der bare fuld troll i den :(. Man kan også se i videoen at vi ikke er de eneste der bliver provokeret over deres handlinger.
Beviser: https://medal.tv/clips/41304291/d1337wbqa1sR

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.