Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Ultra Spinner


Banana

Recommended Posts

Dit ingame navn:  Bananna
Staff ingame navn: ULTRA SPINNER

Dit SteamID: STEAM_0:0:189044768
Staff SteamID: STEAM_0:0:194513547

Forklar situationen: JordanN og jeg var blevet arrestet fordi vi er dumme MEN jeg ser JordanN er igang med fangeflugt hvor jeg så føgler med ham, vi blirver så opdaget af Biolzi og Ultra spinner hvor JordanN skyder på dem, de skyder tilbage også dræber ham, jeg står stille uden at være en trussel også sprayer Ultra spinner mig bare med en ACR hvor jeg så caller case på "RDM" fordi jeg er jo ikke en trussel også går der 20minutter fint nok, han tager min case også siger jeg at han skød mig i fængslet uden jeg var en trussel også siger han bare fordi glocken lå der så måtte han skyde mig, så kommer jeg med et modagument som var "hvis jeg så smed et våben på gaden og en person så er ved siden af så må en betjent så bare dræbe ham fordi han var en trussel" vi diskutere lidt videre hvor han slutter cases med Hav en god dag hvor jeg self siger i lige måde. Han burde ikke give sig selv fordele at kunne dræbe folk bare fordi der er et våben ved siden af en person, det gør dem jo ikke til en trussel, alle normale spillere havde jo fået job ban 

(Rettelse)

Hvis det så ikke var nok så har du brudt en regl igen, Mathias var knocked hvor du så vælger at finnish ham som betjent (som du heller ikke må) her der får normale spillere så også jobban hvilket viser hvor meget han bruger sin staff rank som et undslip for straffe for regler han bryder
Bevis: https://gyazo.com/733d3b91909c9cb90dbfa9c15c539d97

Bevis: Har kun fra casen men han indrymmer glocken lå på jorden uden jeg tog den 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, biolzi2400 skrev:

jeg er med i denne her. da jeg selv var med til at skyde.. der bliver skudt på os og pistolen ender lige ved siden af dig. så derfor vælger vi og skyde på dig også for vores egen sikkerhed.

han var død hvor jeg bare stod ved siden af uden at tage glocken, jeg kikkede på jer, der gik noget tid fra i dræbte JordaN før ULTRA SPINNER skød mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Banana skrev:

han var død hvor jeg bare stod ved siden af uden at tage glocken, jeg kikkede på jer, der gik noget tid fra i dræbte JordaN før ULTRA SPINNER skød mig

har du selv gjort 20.000 gange som betjent så seriøst hvorfor spilde staffs tid på denne her klage? du kan vælge og lade vær med at følge med en der skyder på os. du bringer dig selv i den situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, biolzi2400 skrev:

har du selv gjort 20.000 gange som betjent så seriøst hvorfor spilde staffs tid på denne her klage? du kan vælge og lade vær med at følge med en der skyder på os. du bringer dig selv i den situation.

der er forskel på cross fire også skyde en man kan se ikke er en trussel, hvis de andre selv tager skudene jeg har på ikke gjort dette, jeg har skudt nogle i cross fire men ikke dette, de var selv skyld i det dog jeg var ikke, 
(Rettelse)

Jeg var ved siden af ham, hvor i sagten kunne se mig og i kunne se mig med min pickaxe

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kom ind i PD og køre der er en keypad cracker i gang. Vi går så ind og ser dig og din ven. (Jordan) jeg trækker så mit våben(acr) og sprayer først og fremmest den største trussel ned (Jordan) da han har våbnet og skyder mod os, du ryger i samme spray med i svinget og dør fordi at glocken han har lander en fod fra dig. Det er altså ikke mere end 3-4 sekunder, da jeg med det samme jordan var død, skød dig.

 

Jeg mener ikke dette er et RDM, da du var en ligeså stor trussel som Jordan var da i begge deltager i flugtforsøget. Og om jeg så havde tazet og arresteret dig havde du endt samme sted, i en celle og med samme vej ud og mine sten. Så jeg kan simpelthen ikke se hvad problemet skulle være og også derfor jeg ikke havde mere at sige i casen og bad dig ligge en staff klage hvis der var et problem. Og jeg havde ikke skudt dig hvis jeg mente det var forkert. I min optik burde folk der deltager i fangeflugt også kunne tåle at blive skudt, især i tilfælde hvor der er to eller flere der flygter. (Henviser til regel: 17.4)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Mads E. skrev:

Vi kom ind i PD og køre der er en keypad cracker i gang. Vi går så ind og ser dig og din ven. (Jordan) jeg trækker så mit våben(acr) og sprayer først og fremmest den største trussel ned (Jordan) da han har våbnet og skyder mod os, du ryger i samme spray med i svinget og dør fordi at glocken han har lander en fod fra dig. Det er altså ikke mere end 3-4 sekunder, da jeg med det samme jordan var død, skød dig.

 

Jeg mener ikke dette er et RDM, da du var en ligeså stor trussel som Jordan var da i begge deltager i flugtforsøget. Og om jeg så havde tazet og arresteret dig havde du endt samme sted, i en celle og med samme vej ud og mine sten. Så jeg kan simpelthen ikke se hvad problemet skulle være og også derfor jeg ikke havde mere at sige i casen og bad dig ligge en staff klage hvis der var et problem. Og jeg havde ikke skudt dig hvis jeg mente det var forkert. I min optik burde folk der deltager i fangeflugt også kunne tåle at blive skudt, især i tilfælde hvor der er to eller flere der flygter. (Henviser til regel: 17.4)

der gik dog over 3 sekunder før du skød mig, i så også at han døde også ventede du også skød mig 
rettelse: Du havde stor chance for bare at gå hen til mig men du ventede også spayede mig selvom du kunne se jeg ikke engang gik efter glocken og på ingen måde kunne gøre dig noget med en pickaxe og så lang afstand

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Mads E. skrev:

Jeg mener stadig ikke det er/var RDM. Og kan simpelthen ikke se hvad det skulle gøre af sådan en stor forskel for dig om du blev skudt eller arresteret. Og føler heller ikke rigtig vi kommer videre. 

Jeg mener vi bare burde afvente kontrolløren (@ZeNoxXi)

Relg 17.4 og 1.4 og selvfølgelig er 1.3 også imod det fordi man ikke tænker sin og hvis man er betjent og skyder en der laver fangeflugt hvis personen ikke kan skade dig dog meget imod det du siger da jeg ikke kunne gøre dig noget Men jo vi kan da godt vente på kontrolløren 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige umiddelbart synes jeg ikke at der er nogle grund til at skyde fangerne, udover hvis de er en real trussel (Våben i hånden, skyder osv).

At våbenet ligger på jorden ved siden af, vil jeg ikke tage som en trussel.

 

Ultra Spinner er dog ikke staff længere, da han har valgt at sige op.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.