Hop til indhold
Stavox

[Solved] lidt begransning af copbait


Banana

Recommended Posts

Jeg ved allerede nu folk ikke gider det her men hvad rp er der i jeres copbait, de ødelægger jo rpen i bare kommer og siger "fuck politiet" "panser svin" og bare tilsviner politet og eller skytter på dem uden grund, de ødelægger rp for dem som er betjente, man laver rp i et trafikstop også kommer folk og køre ind i ens bil, spytter på en og sviner en til, Ingen rp i dette, jeg syndes der burde være nogle grænser, den såkaldte "RP" forsvinder jo fra stavox, tag en bil, Nos ind i en politibil for at få dem efter sig er jo ikke rp
mening med denne forspørgsel

få nogle regler imod copbait igen, de skal dog ikke være lige så strænge som før fordi lige nu er rp som politi næsten ikke en ting

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Jeg tror ikke du skal regne med tilføjelser af nogle nye copbait regler, og det er slet ikke så slemt, som du beskriver det.

Brug din stop-bil-ting eller eftersøg dem? Hvis du bare ignorerer det, så gider folk jo ikke blive ved med det.

de prøver legit at køre os ned uden grund, det er værre end jeg beskriver det, måske ikke for dig men hvis du ser det, det er virkelig slemt sts

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Banana skrev:

de prøver legit at køre os ned uden grund

Call en staff, then?
 

2 minutter siden, Banana skrev:

det er værre end jeg beskriver det, måske ikke for dig men hvis du ser det, det er virkelig slemt sts

Jeg er enige i, at overdrivelse fremmer forståelsen, men jeg er altså regelmæssigt politi, og jeg oplever aldrig det her, som du beskriver.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis personer, som du beskriver, bruger nos til at køre ind i en politibil, så må man vel antage at de forsøger at skade og/eller dræbe betjenten? Hvis det er tilfældet, så er det bare at kalde case og få dem straffet. Jeg har ikke oplevet at folk skyder på politiet, hvor det har været copbait, men hvis du har oplevet det så få dog en admin til at kigge på sagen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Middi skrev:

Hvis personer, som du beskriver, bruger nos til at køre ind i en politibil, så må man vel antage at de forsøger at skade og/eller dræbe betjenten? Hvis det er tilfældet, så er det bare at kalde case og få dem straffet. Jeg har ikke oplevet at folk skyder på politiet, hvor det har været copbait, men hvis du har oplevet det så få dog en admin til at kigge på sagen.

 

 

de får ikke en straf det er jo bare "copbait" hver gang jeg caller så hvis jeg ikke har været knocked så får de bare en advarsel lige meget hvor mange gange man caller over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Banana skrev:

de får ikke en straf det er jo bare "copbait" hver gang jeg caller så hvis jeg ikke har været knocked så får de bare en advarsel lige meget hvor mange gange man caller over det.

Hvis de bruger deres bil som et våben til enten at skade dig, så er det cdm. Lige gyldig om du har været knocked eller mistet 5 hp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.