Hop til indhold
Stavox

[Solved] klage på staff | klage (staff)


lightergas

Recommended Posts

Dit ingame navn: shu hasam
Staff ingame navn: ULTRA SPINNER
Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560
Staff SteamID: STEAM_0:0:194513547
Forklar situationen: jeg bliver jobbannet som borgmester på 20 minutter for at lave love hvor der stod "sex".

jeg kan ikke lige se hvordan det her skal gå imod serverens reglement,

da jeg ikke giver andre fordele eller opfordrer til at lave kriminalitet.

ultra spinner var også meget arrogant i casen og gad knap nok lige sige hvorfor jeg overhoved fik jobban.

jeg havde heller ikke fået at vide at jeg ikke må have sådan en lov inden,

så jeg syntes ikke det er i orden at jeg skal have jobban for det.

jeg kan som borgmester godt lave love så længe at det ikke r særbehandling eller går imod reglerne og færdselsloven.
Bevis: ja

 

mvh.mvh.

shu hasam

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej shu hasam.

 

Jeg får en case med at du har lavet nogen forkerte love 2 gange, i første omgang er det love med at "Sorte skal betale 3000kr for license" og "Hvide kan få gratis license" dem fjerner jeg så uden yderligere problemer.

 

Senere på aftenen får jeg så en case med at du igen har lavet nogen dumme og forkerte love, denne gang er det så 6-7 linjer hvor der står "sex" 20-30 gange pr. linje. Det er en selvfølge at man som borgmester bruger det lawboard ordenligt og i det her tilfælde tager regel 1.3 i brug, da det faktisk er ren fornuft at man ikke laver sådanne love. Jeg vælger så at give dig jobban i 20 minutter for borgmester fordi at det jo ikke er første gang vi er forbi og diskutere dine love da du ofte har tendens til at lave underlige og særdeles mærkelige love der ingen mening giver. Som vi kan se på de 8 jobbans du tidligere har fået som borgmester. 

 

Jeg forklarede dig også med @Flixx meget kort i spawn at du ikke skal lave sådanne love og at du derfor fordi du også tidligere på aftenen havde lavet de tidligere nævnte love at give dig jobban i 20 minutter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.