Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Appylus

Recommended Posts

SteamID: 76561198279312830

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej

Jeg er blevet bannet for rigtigt lang tid siden, da jeg gjorde noget dumt- det præcise kan jeg ikke huske. Jeg oprettede derfor en profil til hvor jeg valgte at pisse på politiet, og overskred mange regler. Jeg blev derefter perm bannet og oprettede endnu en, hvor jeg gjorde det samme. Det gjorde jeg op til 3 gange (tror jeg) hvorefter jeg holdte en lang pause og valgte at fokusere på en hel masse andre spil. 
Mine venner begyndte dog igen her for nogle uger siden igen at spille, hvor jeg tænkte jeg ville være med. Jeg kom dog i tanke om at mine profiler var blevet perm bannet fra jeres server så jeg oprettede en ny(76561199113949906) som jeg kunne tryharde på sammen med mine venner. Jeg blev så kontaktet af admins for ca. 20min siden hvor jeg får at vide jeg ikke måtte oprette nye brugere, og spille på dem, når jeg har fået min main acc bannet. Jeg føler jeg er vokset som spiller derinde, og er kommet godt ind i hvordan man spiller spillet ordentligt. Jeg vil gerne spille på serveren igen, da i den tid jeg har spillet på min sidste acc.(76561199113949906) har jeg haft nogle gode tider i spillet, og sammen med mine kammerater. 
Jeg forstår 100% godt at jeg har brudt reglerne, og det skal jeg selvfølgelig også straffes for.
Håber at min unban request kan komme til overvejelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.