Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


E m i l

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:506710097

Hvorfor skal du unbannes:   jeg stopper  med det jeg gjorde men jeg blev bandet grund af der var en der kom hen og sagde at jeg skulle gå ind i Danske Bank og så lå der printer over det hele flere forskellige folk begynder at spawne dem også anholdt i i 9 personer og Ultra Spinner siger at man ikke må gøre det fordi man ikke er helt sikker på at det var dem Men det var jeg også indeholder jeg store to gange i case som jeg udmærket godt ved jeg ikke må men og alt det jeg har gjort det kommer selvfølgelig ikke til at ske igen og jeg lover detkommer ikke til at ske aldrig nogensinde alt den tid Jeg spiller på stavox.dk

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Anton.

 

Det du gjorde i går aftes var ret uacceptabelt og på ingen måde okay. Jeg startede jo rent faktisk med at give dig permanent ban fordi du også valgte at arrestere Store midt i casen, 2 gange endda. 

 

Vi valgte efter en kort snak så at nedsætte dit ban til en uge, fordi jeg godt kunne se fra dit perspektiv at du nok havde tænkt det var i orden og i flugt med reglerne. Jeg har vendt din unban request med en unbanansvarlig og vi er kommet frem til at du har fået en rigtig mild straf og du ikke får unban eller får dit ban reduceret, du må tage den tænkepause du har fået på en uge.

 

- ULTRA.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.