Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban request


Benjamin peter

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:72996461

Hvorfor skal du unbannes: Jeg laver en ny unban request fordi jeg ikke helt synes det er fare jeg skal have ban i 6 dage og jeg elsker bare og spille derinde spiller der jo næsten værd dag og så laver jeg en fejl hvor jeg får 6 dages ban som er fare men jeg vil bare gerne prøve at have prøve unban det er det eneste jeg ber om fordi det er var med vilje jeg ville prøve at crashede serveren så håper i kan tales tilfårnoft

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Benjamin peter

 

Jeg kan se det selvfølgelig kan være irriterende, at være banned i 6 dage. Sagen er bare at hvis du spawner så mange seeds, kan risikere at crashe serven. Hvis serveren crasher ødelægger det game played for mange spillere. Der er også det, at hvis serveren crasher for ofte kan det skabe et dårligt ry omkring stavox. Det er derfor der bliver slået hårdt ned over for det, ligemeget om det var intentionen eller ej. 

 

Jeg håber at du er forstående, og kommer glad ind på serveren når du får unban. 

 

Dit ban vil fortsat være Reduceret til 15-01-2021

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.