Hop til indhold
Stavox

[Solved] banrequst på -dig-


lysestage

Recommended Posts

Dit in-game navn: Jens lysestage 
Spillerens in-game navn: dig 
Dit SteamID STEAM_0:1:219897723
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:419115460
Tidspunkt for hændelse: 8 januar 15:21 2021 

Hvilke regler er blevet brudt:
 skudt uden grund imens han har bygger skilt og prop block 
Hvad skete der:  jeg spiller politi på serveren downtown stavox vælger og warant en der skyder da jeg kommer ud til hovede døren bliver jeg propblocked tror
mulig vis grunden til at jeg bliver prop blocket er at han skyder efter mig og jeg arrester ham 20minutter tildligere 30min efter jeg var kommet ud af 
propblocket kommer jeg hen til hans hus og han skyder rundt i huset 
når jeg kommer tætter på skyder han på mig jeg dør og han siger et landet med at jeg bare skal skyde mig selv!!!! 

Beviser: jeg har tagtet lidt screenshots fordi min computer dæsverre ikke ka trække optagelse beviser....  btw han smurfer muligvis også det ka i se på beviserne under 

1: her på første billede ser i et billede af mig og nogle andre bliver propblocket af ham her dig 

unknown.png?width=1261&height=708

 

 

 

2: her ser i han har bygger skilt og skyder mig uden grund 😞

unknown.pngunknown.png

3: her ser i ham der muligvis smurfer og kalder mig en fucking taber                image.png.37eb0c2ee4afe6b70231420430d85f7f.png         

unknown.png                                      jeg har ikke nogen beviser men han har også kaldt mig bøsse og sagt han ville ha at jeg blev skudt                                               

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.