Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på bølle børge og bølle benja


Kim larsen

Recommended Posts

Dit in-game navn:Kim Larsen
Spillerens in-game navn:Bølle børge og Bølle benja
Dit SteamID:STEAM_0:1:520626204
Spillerens SteamID:STEAM_0:0:72996461 bølle benja STEAM_0:1:84789894 bølle børge
Tidspunkt for hændelse: 18:30 ca
Hvilke regler er blevet brudt: Rda (stopper mig uden grund for at prøve at tage mit meth)
Hvad skete der: Jeg kommer kørene med mit meth og bølle benja vælger at fyre ind i mig og 2 sek efter så kommer bølle børge og stopper mig for at køre dårligt
bølle benja har lige sagt at der er meth i min lastbil så det er ret tydeligt at de prøver arrest mig og tage mit meth han bliver så kørt ind i og jeg flygter 
ved godt han kan arreste mig for at flygte men han havde stadig ingen grund til at stoppe mig til at starte med + han skriver til mig at grunden til han stopper mig 
er at jeg holder skævt på vejen men som man kan se i videon kommer han 3 sekunder efter bølle benja fyre ind i mig og han burde tage bølle benja og ikke mig
Beviser: https://medal.tv/clips/40799595/d1337KllTpw0     https://gyazo.com/b4ab632cc1a802d162e520a82a5aee95
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Kim larsen

 

Jeg kan godt se at det Bølle Børge gør ikke er okay.

 

Han kan tydeligt se at du bliver kørt ind i og vælger at prøve at stoppe dig.

 

Jeg vil tage fat i ham næste gang jeg ser ham in-game og give ham en passende straf.

 

Update

Den pågældende spiller har nu modtaget sin straf.

 

Tak for din klage!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.