Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


Laui.b

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:127017440

Hvorfor skal du unbannes: 

jeg ved godt jeg lavede nået lort men jeg føler jeg er blevet klar til at komme tilbage til stavox da jeg savner de gode stunder med drengene de sjove politijagter og de mange andre ting jeg har lave og da det eneste de spiller er inde på stavox jeg undskyller mange gange for at trolle,massrdm og alle de andre ting jeg gjorde jeg fortyder alt og vil gerne spørge om i vil vise mig nåede og lade mig spille på severen.

mine venner syndes ogs at jeg var en klaphat men sådan må det jo så være jeg undskyler også for at have været en nar over for sotre da han var den admin der tog min cases men han kan nok ikke huske mig det er ogs ligemeget en anden grund til jeg føler at i skal unbanne mig er fordi at jeg syndes jeres server er den bedste Rp server over alle spil jeg har kunne finde da de forskellige scripts og models er fin produceret med de minste detaljer håber i forstår at jeg undskylder og godt ved jeg gjorde nået forkert og så Håber jeg også at i vil bare overvæje at unbanne mig  Mvh~Jens mogensen 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Laui.b

 

Jeg har snakket med en Admin omkring din unban request.

 

Du har simpelthen været en kæmpe troll den dag hvor du bryder 3 meget simple regler.

 

Du slutter så dit show af med at køre 10 personer ned hvor du slet ikke tager ansvar for hændelsen og siger at jeg bare skal give dig ban.

 

Jeg tror simpelthen ikke på at du har lært af de dumheder du fortog dig den dag.

 

Du må simpelthen vente længere tid før du skal be om unban igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.