Hop til indhold
Stavox

Butik 3 - Gunshop dupe


Recommended Posts

Hej, eftersom denne dupe er blevet solgt videre uden tilladelse. Vil jeg gerne glæde andre uden de skal betale penge for den. Brug af dupen er på eget ansvar. 

Dupen er nonvip. Her er nogle billeder.

 

For at installere:

Find din steam mappe. - Steamapps - Common - Garrys Mod - Garrys Mod - Data - Advdupe2 - Du ligger herefter filen derind

 

butk 3 gunshop dupe[sx].txt

4000_screenshots_20210106104852_1.jpg

4000_screenshots_20210106104856_1.jpg

4000_screenshots_20210106104902_1.jpg

download.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Lomholt skrev:

surt at den blevet solgt videre uden tilladelse 😞

meeeeeeeeeeeen,

der er oneway i raidingang kan jeg allerede se  på billederne (mener også jeg har set den ingame og konstateret det samme)

Hej, kan ikke helt se hvor der kunne være oneway. Desuden er brug af dupen på eget ansvar, hvis folk havde lyst til at bruge den kunne det nok fikses.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Børge lund eriksen skrev:

Hej, kan ikke helt se hvor der kunne være oneway. Desuden er brug af dupen på eget ansvar, hvis folk havde lyst til at bruge den kunne det nok fikses.

Hvis du vil have hjælp til at spotte fejlen, så har jeg meget erfaring. Skriv en pm, så skal jeg nok hjælpe dig, min ven.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Expel skrev:

Er næsten færdig med en e2 som hjælper på at stoppe videre salg af dupes 🙂

Håber den kan hjælpe på at stoppe folk der videresælger uden at have fået lov til det 🙂

 

Og hvad skulle den så gøre?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Oscarr

Et par ting heriblandt Slette alle props(kan dog nemt slåes fra), sender penge til ejeren/alle, extra e2 til at aktivere funktionen manuelt, information på hvor man kan købe dupen lovligt og mere.

Laver forhåbentligt snart et forum opslag hvor alt er beskrevet 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Expel skrev:

sender penge til ejeren/alle

Sorry to say, men det er vel bedre, at du ikke poster en ulovlig e2 på forummet.

Dette må du ikke gøre i en e2. Du må hellere ikke få dem til at rejoine. det ved jeg godt, at du ikke har implementeret, men det er muligvis en rar information at have.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Expel skrev:

@Oscarr

Et par ting heriblandt Slette alle props(kan dog nemt slåes fra), sender penge til ejeren/alle, extra e2 til at aktivere funktionen manuelt, information på hvor man kan købe dupen lovligt og mere.

Laver forhåbentligt snart et forum opslag hvor alt er beskrevet 🙂

Er ret sikker på at @Knudågeallerede har lavet sådan en E2. Men man kan jo ikke få for mange af dem på servere så længe folk stadig videre sælger dupes

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.