Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin/Mod Ansøging


Marnik

Recommended Posts

Ingame navn: Marnik
SteamID: STEAM_0:1:502486014
IRL fornavn: Sebastian
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
Jeg har været staff ved flere lejligheder i løbet af mine mange år med Garry's Mod, dog er det ved at være et godt stykke tid siden at jeg sidst har haft en administrativ rolle.
Da det som sagt er ved at være noget tid siden at jeg jeg har haft nogen administrativ rolle på en Garry's Mod server, og det er ikke sådan at nogen af dem jeg har været det på har været specielt kendte eller noget, så jeg tænker ikke at det er relevant at prøve på at huske i hvilke perioder jeg har været staff der på og hvilke navne de har haft, men kan sige at jeg har været alt fra moderator til ansvarlig for et helt hold af staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
I min tid på Stavox har jeg kun modtaget én reel straf, som var et jail jeg modtog fordi at jeg som indsatsleder, valgte ikke at konfiskere printere i en bank, hvis ejere spurgte om jeg kunne hjælpe dem med at få deres e2 til at virke. (Jeg har udover det førnævnte jail også modtaget et carban ved en fejl, og et automatisk ban pga. en e2 som løb løbsk, som varede mindre end 3 minutter.)
Kender reglerne godt og følger løbende med i de opdaterede regler.
Er meget neutral i holdning, hvilket jeg føler gør jeg ser objektivt på tingene.
Jeg er meget aktiv på serveren, så jeg mener jeg kan være behjælpelig med at skabe en god spiloplevelse for en masse spillere.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Mener min brede kendskab til Garry's Mod kan være behjælpelig på mange punkter.
Er god til at holde mig neutral i sager og tager ikke sider. 
Er altid til at snakke med og meget lyttende så længe man ikke skriger og ikke ønsker dialog.  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har et godt kendskab til ULX, da det hovedsageligt har været hvad jeg har skulle bruge på andre servere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 
Er både god til at formulere mig både skriftligt, men også mundtligt.
Bruger mic på daglig basis, både til at snakke med folk på serveren men også på discord så er mic vant. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 
Er oftest på fra om formiddagen til engang senere hen på aftenen. 
Dette gælder både i hverdage og weekender. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Hvis der er yderligere information manglende, kan jeg altid kontaktes for det! 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Bimse.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.