Hop til indhold
Stavox

multiplayer/singleplayer spil?


Banana

Recommended Posts

Ved ikke hvilken slags spil du kan lide, men her er der lige fra single til multiplayer 🙂 

 

- Rocket Leauge

- CSGO

- Gta

- Raft

- Euro truck simulator 2 

- Business tour 

- Stick fight

- Arma 3 

- Prison Architect

- Golf with friends

- Rust

- Far Cry 5 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,

Jeg selv meget stor singleplayer fan, når man sidder i mørket klokken lort om natten...

Blandt andet igennem den første og anden fase af nedlukninger landet over, har jeg spillet et par spil som har fanget min opmærksomhed, her iblandt:

 

Singleplayer:

Detroit: Become Human - Virkelig fedt spil, gennemførte det på en dag, blev helt fanget af det. Grafikkerne er også fuldstændige sindssyge! Alle de valg du tager igennem spillet afgør din skæbne! Virkelig fedt lavet.

Journey - Meget stille og roligt spil, hvis du kan lide singleplayer med et par quest, så køb spillet og bare start det. Lad være med at se nogle videoer med det, bare køb det og hop ind i det, det vil jeg i hvert fald anbefale. -  (spil det om natten, det er fandme hyggeligt)

Outlast 1, Outlast 2, Resident Evil 7 Biohazard - Hvis du kan lide gys, så er der her klart mine top 3 ift. denne her genre. Alle spillene har en spændende storyline og kan varmt anbefales.

Hitman 2 - Til optakten til Hitman 3 snart kommer ud har jeg også spillet lidt af 2'eren, også et fedt spil man kan spille hvor slutningen aldrig er den samme.

 

Singleplayer & Multiplayer:

Raft - Overlevelse spil, kan du klare et spil hvor der ikke behøves at ske noget hele tiden, så er det her også en af de bedre. Spil alene eller sammen med venner.

Portal 1 & Potal 2 - Begge er lidt gamle spil nu, men storylinen er stadig fantastisk, elsker den måde den er bygget op på og hvordan man gennemgår en historie mens man stadig render rundt og bruger hovedet for klare spillet. Plus det kan man spille 2'eren i multiplayer sammen med en ven, det gjorde jeg selv og det har givet et par gode grin.

Phasmophobia - Frygten for spøgelser, også et gyserspil. Kan varmt anbefales til et par gode grin med et par venner. Du kan også spille alene... Hvis du tør.

The Forest - Igen, igen, et gyserspil. Jeg har dog aldrig set det som en gyser men mere overlevelse, spillet finder sted i en skov hvor du skal finde din søn som er blevet nappet af nogle zombier. Spil alene eller med venner, virkelig fedt spil.

 

Multiplayer:

Rust - Er begyndt at spille mere og mere rust efter min korte Minecraft periode som jeg har hvert år, fantastisk spil at vende tilbage til.

Playerunkown's Battlegrounds - Spillet er stadig et af min yndlings ift battleroyale, fantatisk spil i følge mig. Dog er der lidt mange bots nu, men det er hvad det er.

 

- og sidst men ikke mindst så selvfølgelig FiveM, men det er ret meget mit maingame som de fleste nok ved.

Vh

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Her er mine bud

 

59,99€ (Køb kun når der er salg) Watch Dogs 2Du er med i en hacker gruppe ved navn 'DedSec' og du klarer forskellige missioner hvor hacking er inkluderet med

Gratis Rocket LeagueDet er fodbold bare med biler

24,99€ Prison ArchitectDu skal lavet et fængsel og så vedligeholde det, der kan ske tilfældige ting i fængslet som jeg ikke vil afsløre

19,99€ TeardownDet er et spil som er baseret på ødelæggelse og physics, det svært at forklare så se en video om det

27,99€ ASTRONEERDu er en astronaut som er styrt landet på en planet hvor du skal skaffe resourcer osv, grafikken er meget low-poly hvis man kan sige det

 

Alle de her spil har jeg selv prøvet så det kun derfor jeg anbefaler dem

Håber nogen af de her bud var det du ledte efter 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.