Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Flixx


Noicetk

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn:

Noicetk


Staff ingame navn:

Flixx @Flixx


Dit SteamID: 

STEAM_0:1:3748317


Staff SteamID: 

STEAM_0:0:239859462


Forklar situationen:

Jeg står i en gunshop hvor Smudi Kalder mig Sort og jeg skal smut ud af samfundet. og derefter siger han noget med at det han vil have sorte skal er at blive hængt og der var også en han skulle til at anholde men så sagde han at han ikke gad at anholde ham fordi han var ikke sort. Jeg kalder Staff da jeg ikke føler det er en god opførsel og han er disideret Racist og jeg føler mig meget stødt af de ting han siger. Jeg viser Klipne til staffen og han vælger så at give ham en straf på 300 Sekunder i Jail. hvilket er helt absurd da han er meget racist og burde slet ikke være på serveren jeg spurgte hvorfor han ikke gav ham mere og han sagde at han havde vuderet det til at være den straf han skulle have også og at han vil holde øje med ham. sådan en person som Smudi burde slet ikke have en chance mere han er pisse racistisk og siger alt muligt lort. Flixx sagde bland andet også at han har  fået afvide at han ikke må banne så mange fordi stavox ikke har så mange spillere. så han vælger ikke at banne en Racist hvis det er sådan en server i gerne vil have med racister som får en straf der svare til at stå AFK og høre en sang så gider jeg ikke at spille her inde længere da i tydeligvis ikke tager Racisme seriøst. : Det her er en klage på Flixx at han giver så mild en straf til sådan en stor "Forbrydelse". og jeg syntes også at Smudi burde få en meget støre straf såsom Life time Ban eller noget i den stil det må i finde ud af syntes bare 300 Sekunder jail er alt for lidt


Bevis: Det her er klipne af ham racisten. https://medal.tv/clips/40479785/d1337Girs22c - https://medal.tv/clips/40479673/d13379xQ9COu Jeg har ikke klip af mig og Flixx snakker men i kan se jeg i logs at jeg har Called staff og alt det og han får kun 300 Sekunder.

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Noicetk.

 

Jeg giver Smudi 300 sekunders jail, da jeg ikke synes, at hans sprog var groft nok til et ban. Jeg vælger derudover også, at jeg ville holde øje med ham senere på dagen, så dette tilfælde ikke ville gentage sig.

 

Det er ikke dig, som der bestemmer de straffe, som de pågældende personer skal have, og jeg tolkede ud fra dine klips, at 300 sekunders jail var en passende straf.

 

Venlig Hilsen

Flixx

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jeg udemærket klar over men det er sket gentagene gange det er jo ikke kun 1 tilfælde. derfor forstår jeg ikke sammenhængen mellem de gentagene situationer og straffen burde denne overtrædelse ikke ses hårde ned på end at stå AFK i 300 Sekunder som man nu engang alligevellet gør her og der. // Noicetk

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du callede case over en gang, og jeg gav Smudi en straf på 300 sekunders, som var passende i forehold til hans sprobrug.

 

Vi kan diskutere videre omkring det her hele dagen, så jeg synes bare, at vi skal vente på hvad ZeNoxXi konkluderer.

God aften

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige umiddelbart, synes jeg at 300s er fint i tilfældet. Du siger at det ikke er første gang, men det er ikke noget han er blevet straffet med før, af hvad jeg kan se.

Han skal selvfølgelig ikke snakke grimt, som han gjorde i det tilfælde, og hvis det sker gentagende gange ryger han jo selvfølgelig ud.

Men nu er det jo også internettet, folk snakker grimt og ikke altid med den pæneste tone overfor hinanden, og hvis vi skal have nul-tolerance overfor alle spillere der en gang imellem går lidt over grænsen, vil vi jo nærmest ikke have flere spillere tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.