Hop til indhold
Stavox

Squad


Lund

Recommended Posts

3 minutter siden, Middi skrev:

Forsøgte her forleden, men mit GTX 1080 underperformer helt abnormt. 

Er så småt i gang med at sammensætte en ny computer, som gerne skulle kunne sparke røv. If it happens, then we can play ❤️

 

Mærkeligt! Det fungerer fint med mit GTX 1070?

Link til kommentar
Del på andre sites

Har først læst dette nu, kom til at lave et opslag også , cringe! Men JA FOR FAEN jeg er game! Bare hop på den discord ASAP så vi kan komme igang! 💪 

På 03/01/2021 den 3:04 PM , Middi skrev:

 

Yes, men har også haft problemer med mit fra start. Uagtet om Squad kører på low eller epic, så er det under 30 fps

Har et GTX 1070 Armor. Ikke helt det samme men, det kan måske være at jeg har et hotfix til dig da jeg har nogle tricks der muligvis kan hjælpe dig til bedre fps 🙏

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Anders Buch skrev:

Har først læst dette nu, kom til at lave et opslag også , cringe! Men JA FOR FAEN jeg er game! Bare hop på den discord ASAP så vi kan komme igang! 💪 

Har et GTX 1070 Armor. Ikke helt det samme men, det kan måske være at jeg har et hotfix til dig da jeg har nogle tricks der muligvis kan hjælpe dig til bedre fps 🙏

 

Mit underperformer i alle spil, ikke kun Squad 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Middi skrev:

 

Det er generelt alle spil, men det er tydeligere i bestemte spil (heriblandt Squad)

Hmmm, har også selv haft lidt problemer med squad netop fordi at det krævede meget. Jeg fandt en måde at clear mine RAM på og det ændrede alt. Want to give it a try?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Anders Buch skrev:

Hmmm, har også selv haft lidt problemer med squad netop fordi at det krævede meget. Jeg fandt en måde at clear mine RAM på og det ændrede alt. Want to give it a try?

 

Har ingen idé om hvad det betyder at clear sine ram, men hvis det hjælper på andre spil også, så er det helt klart et forsøg værd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.