Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request


Recommended Posts

Dit in-game navn: Piratkongen
Spillerens in-game navn: Gerda, Karl William=Matti
Dit SteamID:STEAM_0:1:76023605
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:101959938 STEAM_0:1:420168501
Tidspunkt for hændelse: 2 Dage siden Ca Kl 0:0-1 
Hvilke regler er blevet brudt: RDA og Jobabuse
Hvad skete der: Det hele starter med Gerda kommer over til os og siger "Bøsse gang" så vælger Shadowman at skyde Gerda.
 Gerda kalder på en admin= Hondo Som giver Shadowman jail og siger at vi skal lade hindanen være.
 Gerda Vælger så ikke at adlyde admins ordre og køre forbi mig og 305 og kalder mig en trækker dreng. 
305 Kalder så admin og Madsdlr kommer så og siger vi skal holde os væk fra hindanen.
Men igen vælger Gerda ikke at adlyde og skifter job til politi og begynder at RDA Os.
Vi prøver så at kalde på en admin men den eneste admin var afk 



Beviser:https://medal.tv/clips/40216179/d1337PzeIDmf   https://medal.tv/clips/40215972/d1337idIfb1h   https://medal.tv/clips/40215883/d1337RfBJdmC   <

<

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, jeg kan ikke helt præcist se, hvad jeg har gjort galt?

Korrekt at det ikke var etisk korrekt gjort, at jeg lavede de der "labyrinter" til jer, men det er ikke i mod reglerne.

Jeg vil dog selv erkende, at nogle af jeres arrests fra min side, har været lidt "hårde". 

Jeg vil i hvert fald undskylde min opførsel den pågældende nat, da det selvfølgelig ikke var det rigtige at gøre, men i de klip, som du har vedhæftet har jeg altså ikke brudt nogle regler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Piratkongen,
Måske skulle du fortælle lidt mere af kontexten istedet for bare at lave en tom banrequest.
Alt det der skete i fængslet var fair, du sviner os til gentagene gange hvilket vi handler ud fra så vi smider dig tilbage for at hakke sten.
Det klip hvor du kommer ud af fængslet og jeg fængsler dig igen det sker fordi du sviner os til igen igen og det vil jeg selv påstå at jeg har ret til da du sviner os til igen. Men istedet for at skyde hele skylden hen på mig og ikke se lidt indad hvad i havde gjort har jeg ingen respekt for.
Da vi bliver bedt om at gå hver til sit var det ikke just det i gjord. I vælger op til flere gange at opsøge kontakt til mig og provokere mig så det så ud som om vi targede jeres gang.
Og ja skulle måske ikke kalde jeg trækkerdrenge efter jeg havde fået en warning på at kalde jeg bøsser men når i også sviner mig til med alverdens skældsord bliver det lidt svært at holde igen.
Håber i kan se at vores fængsling var fair og at de selv var udenom det.

Mvh Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gerda 

Jeg vil give dig ret i det klip hvor jeg blev arrested at jeg svinede dig til men det er ikke god nok grund til at smide mig i jail efter som du ikke har give mig nogen som helst advarsler.

Vi har ikke valgt at opsøge dig siden Hondo kom men du er den eneste der har opsøgt os her som set på videoerne er det jer der er over ved mig når jeg er i jail og bliver ved med at opsøge mig og irriter mig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, piratkongenleothelion skrev:

Hej Gerda 

Jeg vil give dig ret i det klip hvor jeg blev arrested at jeg svinede dig til men det er ikke god nok grund til at smide mig i jail efter som du ikke har give mig nogen som helst advarsler.

Vi har ikke valgt at opsøge dig siden Hondo kom men du er den eneste der har opsøgt os her som set på videoerne er det jer der er over ved mig når jeg er i jail og bliver ved med at opsøge mig og irriter mig.

 

Jeg vil lige pointere en regel for dig en gang. 
https://gyazo.com/493e2562621988af0d2bdca94eb1fabc?token=5da48e036625a83f5347573d5c9180de

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, piratkongenleothelion skrev:

Men det var der jeg var i jail jeg svinede ham til. da jeg så kom ud blev jeg arrested

Jeg gør det hurtigst muligt? Der var ikke andet jeg kunne gøre da du kommer ud i sekundet du siger det. Jeg vælger derefter at løbe ud af pd og finde dig.

Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

 

Jeg vil nu følge op på regler der er blevet brudt, eller RP der ikke har været i orden.

 

I forhold til @Matti 🐐, som bygger en labyrint inde ved fængslet vil jeg bare fortælle, at det ikke er okay. Der er ikke en regel imod at bygge ting inde ved fængslet, men man skal ikke forhindre fangerne i at kunne hakke sten, ligesom man ikke anholder fangerne igen og igen, så det tager dem længere tid at komme ud. Det skal selvfølgelig ikke ske igen fra din side, @Matti 🐐.

 

I forhold til @Gerdasom anholder dig efter du er kommet ud af fængslet, er heller ikke okay. Man skal ikke anholde folk for ting de gør inde i fængslet. Jeg har snakket med nogle Staffs som også har taget fat i dig, @Gerda. Derfor forventer jeg, at det ikke gentager sig igen fra din side.

 

Hvis der er nogle af de involveret i denne Ban-Request som har spørgsmål, er I selvfølgelig velkommen til at kontakte mig her på Forum.

 

Godt nytår!

 

// Bob Johnson

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.