Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Hondo


Mango Banan Smothie

Recommended Posts

Dit ingame navn: Mango Banan Smothie
Staff ingame navn: Hondo
Dit SteamID: 76561198881913684 (Jeg er ikke helt sikker på hvordan det er man gør det men jeg tror det er sådan der. Jeg sender bare links til begge accounts bare for at være sikker) Link: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881913684/ 

Staff SteamID: Hondo-420- (Link: https://steamcommunity.com/id/Hondo-420-

Forklar situationen: Det starter med at Expel (Betjent) siger at jeg har kørt ind i deres mur på roadblocken, hvor jeg bare havde ramt kanten af deres stige de har sat ude i siden så man ikke kan komme forbi uden at køre 10 km/t eller endda mindre fordi de har sat dem i siden, jeg ender med at ramme kanten af den her stige hvor jeg så får en bøde på 5000 kr. Jeg vælger at spørge ham indtil hvor jeg havde kørt ind i deres mur i roadblocken, hvor man ikke kan høre hvad han siger fordi det som om man har skruet hans mikrofon helt ned på 50, bøden løber derefter så ud, og han arrester mig. Jeg kalder RDA og får intet ud af casen hvor Hondo siger at han havde en grund til det fordi du ikke betalte din bøde, jeg spørger indtil Hondo om at give en bøde på 5000 kr. var realistisk hvis man kørte ind i en kant af en stige, og sagde at det var realistisk og at i virkeligheden giver de faktisk højere bøder hvis man kører ind i politiets ejendom. Han siger også at han kan se på scenen at jeg har kørt ind i murene, hvor jeg siger til ham at jeg ikke har gjort det (Btw man kan ikke køre ind i murene fordi at de har gjort så man ikke engang kan dreje sit hjul til siden) Jeg spørger Hondo derefter om han vil se mit video bevis hvor han udtrykker at han ikke gider at se mit video bevis fordi han er overbevist over at det han ved er rigtigt.


Bevis: Jeg kan kun skærmdele det over discord

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa @Mango Banan Smothie 

 

Jeg havde rigtig rigtig svært ved at forstå hvad du faktisk called over da du først næver at du kørte ind i deres roadblock og senere nævnte at du ikke ramte den

 

Du Caller case over RDA hvor du til en start siger du kørte ind i Politiet Roadblock, Jeg Vælger så at tjekke op på scenen og og snakke med Expel som arrestede dig, Han forklare mig at du bankede ind i Roadblocken og fik en bøde for det, du betaler så ikke bøden og bliver Arrested. Jeg kan kun give expel ret i denne situation da du køre ind i roadblocken op til flere gange (af hvad expel fortæller).  

 

Du skriver så at du har video bevis på at du ikke ramte roadblocken selvom du netop lige var enig med at du ramte den, Jeg tager så casen for at se dit bevis men eftersom vores sammentale skiftede emne da du begynde og snakke om at det er urealistisk og få en bøde for at køre ind i noget ejet af Politiet.  

Jeg skal være ærlig og sige at jeg glemte alt om klippet da vi skiftede emne men har altid ville se klippet og har aldrig sagt nej til det, så kan ikke rigtig se hvad du mener med at jeg ikke gider at se klippet?

 

Til det med Stien nævnte jeg også at du sagtens kunne komme forbi uden problemer medmindre du køre for hurtigt igennem - Klip på hvor meget plads der er https://gyazo.com/4f9ffcee5202165e4adf6a60a7314723 - billede af anden side https://gyazo.com/90dc71fc5db52f8449ca5bf7602ff405

 

jeg siger at de gerne må give dig en bøde for at påkøre politiet ejendom, Du siger så "så siger vi det men ja ja" hvor jeg så afslutter casen velvidne at du vil lukke den der.

 

Jeg er dog ked af at du har haft en følelse at jeg ikke gad og hjælpe dig det er dog ikke tilfældet.

 

Mvh Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg valgte ikke at betale bøden, bøden udløb. 2. Jeg var ikke enig om at jeg kørte ind i roadblocken jeg var overbevist om at jeg ramte kanten af stigen. 3. Der hvor du kører på klippet er ikke der hvor jeg kørte, så der hvor jeg kørte kunne en bugatti ikke engang komme igennem uden at ramme kanterne, hvilke jeg også har video af. 4. ''jeg siger at de gerne må give dig en bøde for at påkøre politiet ejendom'' Jeg påkørte ikke deres ejendom som jeg også havde sagt mange gange og endda havde video bevis på hvor du har udtrykket dig at du ikke gad at se det, fordi du har været overbevist om det du ved er sandt. Hvor han så giver en bøde på 5000 kr. for at ramme politiets stige kant 5. ''Jeg kan kun give expel ret i denne situation da du køre ind i roadblocken op til flere gange (af hvad expel fortæller).'' Igen jeg har video bevis af det og du vælger at gøre så man kan mærke at du ikke gider at se mit video bevis. Og hvis du rent faktisk havde set mit video bevis ville du også kunne se at Expel så har løjet i sin casen fordi jeg ikke kørte ind i den. (Opsummering, jeg kørte i den anden vejbane jeg rammer kanten af en stige som politiet ejer, og får en bøde på 5000 kr. Siger jeg har video bevis og du udtrykker dig som at du ikke gider at se det, og jeg har video bevis af at jeg ikke kan komme igennem med den bil jeg brugte medmindre jeg havde en hel perfekte ankel til hvor man skulle køre og rammer så deres kant-stige)

Bh: Mango

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Mango Banan Smothie skrev:

Ja, jeg har det på noget der kaldes Film og TV på min computer

Du vil stadig kunne uploade den på youtube direkte fra din computer.

Alternativet er, at du kan komme på Discord omkring kl. 20 og sætte dig i afventer support eller skrive direkte til mig, så vil jeg gerne lige se videoen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.