Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - Keketin


Hr Cat

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:46640204

Hvorfor skal du unbannes: Jeg har fortrudt min handling og det kommer selvfølgelig ikke til at ske igen. Det jeg fik ban var for at smide en prop over på en person, det er ikke den eneste regel jeg har brudt før, men alle begår fejl og lige præcist dette fik mig bannet i 2 uger hvilket jeg syntes er uretfærdigt. Jeg kørte med en jeg var blevet venner med og han kørte rundt og CDM'ede hvilket han også har fået straf for, men føler at jeg fik en forhøjet straf på baggrund af hans handlinger og jeg nænvte vidst op til flere gange, at han nok ikke skulle køre folk ned.

Det jeg prøver at sige er at jeg vil gøre mit bedst om at overholde jeres regler. Jeg er igen begyndt at spille på Stavox meget ofte og jeg joinede for første gang for flere år siden. Jeg håber i kan se det i jer og tilgive mig for min overtrædelse/brud af regel 1.6

 

Jeg ved også at jeg har begået en fejl og at reglerne er der for at beskytte serverens spillere. Jeg syntes Stavox er en mega fed server og håber på, at jeg kan komme ind på den igen snart og starte RP igen med alle de gode venner jeg har lavet derinde.

 

Tak og fortsat god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Hr Cat

 

I det klip jeg fik tilsendt i ban requesten er du den slemmeste i klippet.

 

Du vælger så ud af ingenting da dig og din ven bliver stoppet at smadre en prop efter spilleren.

 

Bagefter det vælger du så at proppush dig selv op i luften og så down dig selv

 

Du har spillet på serveren i 200+ timer så du er udemærket godt klar over at du ikke skal misbruge dine props så voldsomt.

 

Det var ikke et uheld men helt bevidst af ren fustration at du vælger at ødelægge spillerens rp fuldstændig med dine props.

 

Det er en helt uacceptabelt opførsel og der var absolut ingen grund til at du skulle smide sådan rundt med dine props.

 

Grundet det lange ban er den grund at du har mange timer på serveren og at du udemærket godt er klar over at de handlinger du laver ikke høre hjemme på serveren.

 

Jeg vil tage en snak med den pågældende person der tager sig af din unban request og vende tilbage med et svar.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Store skrev:

Hej @Hr Cat

 

I det klip jeg fik tilsendt i ban requesten er du den slemmeste i klippet.

 

Du vælger så ud af ingenting da dig og din ven bliver stoppet at smadre en prop efter spilleren.

 

Bagefter det vælger du så at proppush dig selv op i luften og så down dig selv

 

Du har spillet på serveren i 200+ timer så du er udemærket godt klar over at du ikke skal misbruge dine props så voldsomt.

 

Det var ikke et uheld men helt bevidst af ren fustration at du vælger at ødelægge spillerens rp fuldstændig med dine props.

 

Det er en helt uacceptabelt opførsel og der var absolut ingen grund til at du skulle smide sådan rundt med dine props.

 

Grundet det lange ban er den grund at du har mange timer på serveren og og at du udemærket godt er klar over at de handlinger du laver ikke høre hjemme på serveren.

 

Jeg vil tage en snak med den pågældende person der tager sig af din unban request og vende tilbage med et svar.

 

 

Det er selvfølgelig fuldt forståeligt jeg kunne kun huske det med at jeg kastede en prop over på spilleren. Jeg er klar over jeg har begået en fejl og derfor ville jeg godt prøve på en ny chance eller i det mindste få mit ban skåret ned på 1 dag. Jeg syntes at Stavox er en mega fed server og jeg har virkelig fortrudt min handling og lært af mine fejl

Tak for din uddybelse og hav en god dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg også kan se inde på din straffe i går, har du jo også fået 2 jails for proppush.

 

Så en halvanden time efter dine 2 jails vælger du så at lave de ekstreme handlinger med dine props igen.

 

Det beviser jo heller ikke særlig meget for at du havde fortudt dine handlinger og synes at du skal vente de 2 uger du har fået tilgivet.

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.