Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Børge Snus


OnxY

Recommended Posts

Dit in-game navn: OnxY
Spillerens in-game navn: børge snus
Dit SteamID: STEAM_0:0:186362344
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:60185444
Tidspunkt for hændelse: 04:18
Hvilke regler er blevet brudt: 3.23
Hvad skete der: Vi ser at børge går ind med et våben på PD hvor han derefter spawner 2 props så vi ikke kan komme ind på PD.
Beviser: https://streamable.com/dm6yy8
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @OnxY
Så vidt jeg kan se er der 2 der har det samme navn, men blot med et mellemrums forskel:  
image.png.c621384057d698d9bd32f97749667578.png

Du har ikke et steamID på ham den anden evt.? Det er nemlig meget svært for mig at se hvilken en af dem der har gjort det.
Men det ligner at det er ham med 2 mellemrum i navnet, fordi de props der var foran dørene blev fjernet 52 sekunder inde i klippet, og imens du skriver til ham forsvinder hans navnimage.png.6301c4b48ae05ce2dd28b4dd41c1f21d.png
Så det må betyde at han er leavet i og med, at både propsne og hans navn forsvandt.
Så jeg skal bruge et steamID på ham der leavede der.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Gunner Jensen skrev:

Hej @OnxY
Så vidt jeg kan se er der 2 der har det samme navn, men blot med et mellemrums forskel:  
image.png.c621384057d698d9bd32f97749667578.png

Du har ikke et steamID på ham den anden evt.? Det er nemlig meget svært for mig at se hvilken en af dem der har gjort det.
Men det ligner at det er ham med 2 mellemrum i navnet, fordi de props der var foran dørene blev fjernet 52 sekunder inde i klippet, og imens du skriver til ham forsvinder hans navnimage.png.6301c4b48ae05ce2dd28b4dd41c1f21d.png
Så det må betyde at han er leavet i og med, at både propsne og hans navn forsvandt.
Så jeg skal bruge et steamID på ham der leavede der.

Det ved jeg godt nok ikke som du kan se på billedet her er der kun en som hedder børge snus? https://prnt.sc/wa3bwv

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, OnxY skrev:

Det ved jeg godt nok ikke som du kan se på billedet her er der kun en som hedder børge snus? https://prnt.sc/wa3bwv

Korrekt, men imens du skriver til en af dem, 56 sekunder inde, forsvinder en af navnene, og blot et par sekunder inden forsvandt propsne også, så det jeg tror er at han er leavet... og du åbner scorebordet efter dette, og kan derfor kun de ham den ene.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.