Hop til indhold
Stavox
  • 0

[Ulovlig] Alt for lang indgang mangler definition


Madsldr

Spørgsmål

Jeg står lidt i et problem med Ssbenja, han mener at den her indgang ikke er for lang.

Jeg har fortalt ham om regel. "3.2" de lyder sådan. "Det er ikke tilladt at lave maze (labyrint / hop/duk).

Det heller ikke tilladt at lave baser, hvor man skal gå en stor omvej for at nå frem til ens destination.

Ssbenja vil have en definition af han en "HOS" hvor lang en for lang indgang er.

image.png.b9a1f6c86f45165babb928e29fc4a379.png

Talende viser de 3 smartdoors.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Som jeg skrev på Ultras emne, så synes jeg ikke, at man burde have det der. Den er forlænget unødvendigt, og det giver dem en kæmpe fordel for at ramme meget bedre - og det giver raiderne næsten en umulig chance for at raide basen, når de ikke har en chance for at gøre noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Beetle skrev:

Som jeg skrev på Ultras emne, så synes jeg ikke, at man burde have det der. Den er forlænget unødvendigt, og det giver dem en kæmpe fordel for at ramme meget bedre - og det giver raiderne næsten en umulig chance for at raide basen, når de ikke har en chance for at gøre noget.

Som jeg også skrev så nægter Ssbenja at tage den ned før at der står i reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.