Hop til indhold
Stavox

FaxZ


Konrad

Recommended Posts

Ingame navn: FaxZ SteamID: STEAM_0:1:528939388 IRL fornavn: Bertram Alder: 12 Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja altså jeg har været staff på zypress 2 gange jeg har været super admin. Jeg har været ansat på saimor. Og jeg har også været staff et par gange på stavox. Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er kompetent, jeg har en god erfaring inde for ulx commands. Jeg har været tidligere staff rimeligt mange steder. Så ved hvordan det fungere jeg er klar på vær en opgave og har hænderne skruet godt på. Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg er kompetent, jeg har styr på mine ting. Jeg har en erfaring der siger spar 2. Jeg er også rimeligt gode venner med john server ejer. Jeg er klar på enhver opgave og har den vildeste arbejdsindsats. Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kender Ulx rigtigt godt. Og jeg ved hvordan man Gotoer. Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg skriver hurtigt da jeg også lige pt. Er i division 7 i arena i fortnite. På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag 10.00 - 24.00 Tirsdag 10.00 - 24.00 Onsdag 10.00 - 24.00 Torsdag 10.00 - 24.00 Fredag 10.00 - 24.00 Lørdag 10.00 - 24.00 Søndag 10.00 - 24.00 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg vil gerne sige god jul og godt nytår jeg er god til at tag casens så viller rigtigt gerner ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Konrad

Jeg har sku læst din ansøgning igennem og hold da op du lyder som en kompetent gut.
Du er fuld af erfaring og godt staffarbejde. Håber du bliver taget på holdet, da jeg tror din kompetence.
Er noget der mangler på staffteamet, har godt set dig på Zypress og den måde du håndterede cases på, hjalp spillere i cases og din attitude i cases.
Var noget som jeg ikke har set hos så mange staffs efterhånden.

 

Og ovenikøbet er du div 7 i fortnite, så håber vi evt. kunne spille sammen da jeg er tæt på at ramme div 7 men kæmper i div 6. 

Mit gamertag er "Cr4nkin90swithp0mp". Så ser frem til nogle lange nætter med gode games.

 

- Du kan også goto commanden som er den ALLER vigtigste ulx kommando

- Hænderne godt skruet på

- Cracked at fortnite my guy

- Ex-Zypress Staff

- Kompetent

 

Håber du kommer ind.
Held og lykke.


// Jenss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ironi kan forekomme

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.