Hop til indhold
Stavox

[Solved] Optimering til Bilmarkede


Mike Hansen
 Del

Recommended Posts

Kan da godt se det smarte i det, men ærligt virker det super ligegyldigt.

 

Hvis man gerne vil have muligheden for at købe ens drømmebil på bilmarkedet eller bare ser en god pris, så lad vær med at have dem i din bank?

I den her sammenhæng synes jeg selv godt, at vi som spillere kan hjælpe sig selv lidt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Kan da godt se det smarte i det, men ærligt virker det super ligegyldigt.

 

Hvis man gerne vil have muligheden for at købe ens drømmebil på bilmarkedet eller bare ser en god pris, så lad vær med at have dem i din bank?

I den her sammenhæng synes jeg selv godt, at vi som spillere kan hjælpe sig selv lidt.

 


Hej Bimse. 

Kan godt se hvad du mener, men hele ideen er jo at man skulle kunne købe ting på bilmarkedet uden at skulle ind på serveren.
som Matti skriver, så er det ikke altid lige nemt, om du sidder i bilen på vej til fest eller på arbejde, skole, eller hvad fanden det nu kan være, så det ikke altid man har en pc med sig.

Nu siger du at man burde have pengene i lommen, men jeg syntes personligt bare at det gør banken mere useless. 
Der er snart ingen grund til at have den bank mere så.  

Ligemeget hvor man har pengene, så syntes jeg man burde have muligheden for at kunne købe, uanset hvor de er (Banken / lommen)
Syntes selv dette er et lille uskyldigt forslag, som ikke vil gøre noget at få tilføjet. Har selv hørte dette forslag før, men der er aldrig sket noget videre end det.

Redigeret af Mike Hansen
  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.