Hop til indhold
Stavox

Anbefaling om ny tastatur


Niko Fra Kommunen

Recommended Posts

32 minutter siden, Niko Fra Kommunen skrev:

@shu hasamDen er altså også behagelig, en af min venner har den men jeg syntes den larmer lidt? Ikke fordi den SKAL være lydløs men hvis man sidder på TS eller Discord så kan det jo godt være lidt irriterende med de klikke lyde hele tiden ahaha. 

Ja, den er sku ikke helt lydløs. Men de kan jo prøve at kigge lidt rundt på diverse hjemmesider efter noget som der passer til dit behov. Du skal dog bare lige vide, at alle mekaniske keyboards larmer (dog nogen mere end andre).

Link til kommentar
Del på andre sites

Bruger selv et Razer Black Widow med green switches,  Syntes det er mega lækkert og det har et fuldt program til at customize dets mange farver. Green switches gør at det larmer maksimalt som jeg personeligt godt kan lide lyden af. Link: https://www.gucca.dk/razer-blackwidow-elite-rz03-usb-gaming-tastatur-green-switches-p447634?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner_elektronik

 

Keyboardet har også nogle mega smarte knapper i toppen af højre hjørne til at tænde og slukke musik, Mute eller skru op og ned. 
 

Håber du kan bruge mit forslag.

 

- Lolly

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har et Steelseries Apex Pro, og jeg er rigtig glad for mit.
Der er sådan en super sej oled skærm, som du får brugt en gang i dit liv, også glemmer du den resten af gangene, men tasterne fungerer fint!

På 21/12/2020 den 10:45 PM , Niko Fra Kommunen skrev:

Ikke fordi den SKAL være lydløs men hvis man sidder på TS eller Discord så kan det jo godt være lidt irriterende med de klikke lyde hele tiden ahaha. 

Du kan bare skrue følsomsheden op, hvis du har dette problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Corsair har en del gode tastaturer, jeg bruger et: CORSAIR K100 hvilket er en del dyrt den står til 1.990,-

 

Hvis jeg skal anbefale et tastatur som ikke larmer særlig meget og billigt anbefaler jeg et: Corsair K57 til 749,-

 

God Jul ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik et Razer Blackwidow Ultimate for omkring 5 - 6 år siden og det virker stadig. Har renset det mange gange, fordi som vi alle ved bliver et tastatur hurtig klamt.

Det er virkelig dejligt at klikke på, men larmer alt for meget det kan et par gutter og svare ja til :)))

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså... Jeg kan da hilse og sige til hvis du nu spiller andet end GMOD.. Corsair K55 er billigt og et megt sikkert valg hvis man ikke vil af med det helt store.. Det koster 300-400kr, og hvis du installere Corsair's ICUE, som bruges til at ændre farven osv, kan man lave makroer som "klikker" op til 370 gange i sekundet... So far er der MEGET få spil som kan følge med, så man bruger ikke at det klikker så hurtigt, dog er programmet ultra bruger-venligt, og gør at selv den nyeste noob kan lave en god makro eller to 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Corsair K55 er ikke et mekanisk tastatur.

Ved godt at det ikke er et krav, men personligt syntes jeg bare det føles både bedre at skrive på, og bedre at spille på. Det er selvfølgeligt bare en personlig præference, så det er ikke sikkert du ville føle det på samme måde.

 

På 21/12/2020 den 11:20 PM , shu hasam skrev:

Du skal dog bare lige vide, at alle mekaniske keyboards larmer

Excuse me what? Det er da rigtigt nok at de fleste nok larmer mere, men der findes også switches der er tæt på lydløse? Og der findes også membran-baserede tastaturer som larmer. Faktisk er der rigtigt mange af de der "mem-chanical" (membran) gamer keyboards, som larmer betydeligt mere end de typiske mekaniske tastaturer...

Og man er selvfølgeligt kun rigtig gamer, hvis man har et mekanisk tastatur. Helst med regnbue lys ofc.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.