Hop til indhold
Stavox

[Solved] CDM regel skal tilbage?


\\LORS//

Recommended Posts

Hejsa.

 

mit forslag lyder således. 
 

Det der skal laves om på er den cdm regel der gør så folk bare kan kører hinanden ned! Jeg synes dengang hvor CDM var en regel! Betød det mere RP! Og det betød også mindre der kører som om de bare tænker f*** det her! Synes ikke man burde kunne dræbe med sin bil fordi det er et for stort våben og folk kan ikke gøre noget ved det når folk bare kommer blæsende i mod en! 
 

vil gerne have den gamle CDM tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, \\LORS// skrev:

Hejsa.

 

mit forslag lyder således. 
 

Det der skal laves om på er den cdm regel der gør så folk bare kan kører hinanden ned! Jeg synes dengang hvor CDM var en regel! Betød det mere RP! Og det betød også mindre der kører som om de bare tænker f*** det her! Synes ikke man burde kunne dræbe med sin bil fordi det er et for stort våben og folk kan ikke gøre noget ved det når folk bare kommer blæsende i mod en! 
 

vil gerne have den gamle CDM tilbage.

Var det ikke dig der havde et gang, TSS, af FailRP'ere engang, hvor i ALTID ved den MINDSTE fejl begyndte at skyde løs på andre biler? Hvis nu at sådan en flok tumper som jer gør det nu, har man jo faktisk en mulighed for at beskytte sig?

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Guzern skrev:

Var det ikke dig der havde et gang, TSS, af FailRP'ere engang, hvor i ALTID ved den MINDSTE fejl begyndte at skyde løs på andre biler? Hvis nu at sådan en flok tumper som jer gør det nu, har man jo faktisk en mulighed for at beskytte sig?

alligevel fedt du lige smider den ud, "Tumper" "failrpere" dejlig kommentar? 


Synes bare reglen burde laves om. 

42 minutter siden, Kagen skrev:

Synes reglen har gjort det en del sjovere at spille igen. 

 hvorfor synes du det? det kan godt være det gir mening <at man må kørere folk ned. 

MEN synes du der er kommet mere RP ud af det eller ej? JEG set bare tit nu at folk slet ikke kan kører ordenligt fordi folk må bruge det som et våben dsv. 

46 minutter siden, Guzern skrev:

Var det ikke dig der havde et gang, TSS, af FailRP'ere engang, hvor i ALTID ved den MINDSTE fejl begyndte at skyde løs på andre biler? Hvis nu at sådan en flok tumper som jer gør det nu, har man jo faktisk en mulighed for at beskytte sig?

og at du alligevel hænger dig i det efter 2 år er godt klaret.

 

Man kunne måske nok godt have ændret sig lidt på 2 år?

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, \\LORS// skrev:

Man kunne måske nok godt have ændret sig lidt på 2 år?

Du kender mig ikke, Lort. 

Det kunne måske også være at du skulle ændre dig, for at dem der spiller nu ikke ender i samme situationer som os der spillede for 2 år siden. Altså, ved at skyde alle biler uden grund med en flok af små skrigende børn der laver weed for dig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Guzern skrev:

Du kender mig ikke, Lort. 

Det kunne måske også være at du skulle ændre dig, for at dem der spiller nu ikke ender i samme situationer som os der spillede for 2 år siden. Altså, ved at skyde alle biler uden grund med en flok af små skrigende børn der laver weed for dig.

 

Simpelthen for barnligt det der..

 

rent ud sagt 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fantastisk idé, helt ærligt.

Jeg er godt træt af, at man nu ikke skal bruge særlig mange færdigheder for at beskytte sin base mod raids.
Hvis du har en raid indgang ud til vejen, så kan du med 100% sikkerhed køre mindst 2-3 stykker ned uden nogle specielle færdigheder. Raid defenderne har alligevel en gevaldig fordel i det, at du kan have samtlige ralfi props inde i din base.

Jeg har altid ment, at det skulle kræve færdigheder for, at kunne raide en base, men nu kræver det også sindssyge mlg 420 parkour skills for at kunne raide en base med succes. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er delvis enig. Som Kagen skriver, så giver det jo et godt grin, hvis man lige kører en ned, når den pågældende person sigter på dig med et våben. Det bliver dog ikke sjovt at spille, når folk bare smasker dig ned ifm. med raid el. lign.

 

Fx. så var der et pd-raid i går, hvor jeg var betjent. Jeg havde ingen chance for at se hvem der deltog i pd-raidet, jeg blev bare mast ned af en bil, som ventede på, at der kom betjente løbende ind i pd - det synes jeg virkelig er noget bras.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har egentlig ikke noget mod at reglen er blevet fjernet. 

Jeg var skeptisk i starten, men det handler bare om at finde måder at tilpasse sig den nye meta. F.eks. ved PD raid handler det om at være konstant observant, når man befinder sig ude foran PD

 

Én ting som er virkelig irriterende, da de nye regler blev introduceret- og gamle afskaffet, er at folk nu konstant kører ind i politiet i et forsøg på "copbait". Åbenbart er det ikke indforstået hos diverse staff at det ikke længere er bait, når det er en direkte voldshandling mod politiet. Her er der tale om CDM eller et forsøg derpå, fordi politiet tager skade af påkørslen. Grunden til at jeg nævner dette eksempel, er at folk argumenterer for at CDM nu er lovligt, hvilket ikke er tilfældet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Fantastisk idé, helt ærligt.

Jeg er godt træt af, at man nu ikke skal bruge særlig mange færdigheder for at beskytte sin base mod raids.
Hvis du har en raid indgang ud til vejen, så kan du med 100% sikkerhed køre mindst 2-3 stykker ned uden nogle specielle færdigheder. Raid defenderne har alligevel en gevaldig fordel i det, at du kan have samtlige ralfi props inde i din base.

Jeg har altid ment, at det skulle kræve færdigheder for, at kunne raide en base, men nu kræver det også sindssyge mlg 420 parkour skills for at kunne raide en base med succes. 

Lige præcis. Det kan også være en af grundene! 

9 timer siden, Guzern skrev:

Du sidder og kritiserer det eksempel der tydeligt modbeviser alt logik i at reglen skal tilbage. Du er da en klaphat.

Altså gider du skrive pænt? Sidder ikke og kalder dig ting osv? 
 

altså hvad er det for noget?

5 timer siden, Middi skrev:

Har egentlig ikke noget mod at reglen er blevet fjernet. 

Jeg var skeptisk i starten, men det handler bare om at finde måder at tilpasse sig den nye meta. F.eks. ved PD raid handler det om at være konstant observant, når man befinder sig ude foran PD

 

Én ting som er virkelig irriterende, da de nye regler blev introduceret- og gamle afskaffet, er at folk nu konstant kører ind i politiet i et forsøg på "copbait". Åbenbart er det ikke indforstået hos diverse staff at det ikke længere er bait, når det er en direkte voldshandling mod politiet. Her er der tale om CDM eller et forsøg derpå, fordi politiet tager skade af påkørslen. Grunden til at jeg nævner dette eksempel, er at folk argumenterer for at CDM nu er lovligt, hvilket ikke er tilfældet. 

Det kan også være et eksempel.

 

personligt synes jeg selv den er træls 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/12/2020 den 10:46 AM , Guzern skrev:

Du sidder og kritiserer det eksempel der tydeligt modbeviser alt logik i at reglen skal tilbage. Du er da en klaphat.

du har ikke kommet med noget eksempel? du er kommet med nogle dumme kommentarer. For bare at sige jeg er en tumpe og en klaphat

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.