Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklager


E m i l

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn:Emil1
Staff ingame navn:ULTRA SPINNER

Dit SteamID:STEAM_0:1:506710097
Staff SteamID:STEAM_0:0:194513547
Forklar situationen:

han er sur i case og han kan ikke samarbejede med jeg startede med at få jail 300 men han lavet det om til 600 det om for grund af at jeg sagde at han var sur

Bevis

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, emil003400 skrev:

 

han er sur i case og han kan ikke samarbejede med jeg startede med at få jail 300 men han lavet det om til 600 det om for grund af at jeg sagde at han var sur


Det stemmer jo ikke helt overens med hvad du rent faktisk er blevet jailet for.

NsiHebR.png

Link til kommentar
Del på andre sites

undskyld jeg blander mig men jeg havde kladt case over ham og hans ven skød på folk der kom køren forbi deres base jeg komme køre som pakke omdeler og havde kaldt case og da ultra så kommer er jeg kommet ud af tunnel ved vej fra bunker da de skyder efter en politi bil der kom køre ultra havde lige taget fat i en person jeg havde called case over da det skedt dog havde jeg optaget det og i mens vi var i case fik de afvide at det skulle stoppe med at skyde af ham 2 gang imens han ser den video af at de skyder efter en politibil skyder de igen ind fra base selvom de har fået afvide de skulle stoppe

M.V.H

John Hudson

 

ps håber det okay jeg skriver den her besked så du kan se hvad det hele har handel om @ZeNoxXi

 

samt kan jeg også send dig video bevis hvis det skulle være

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstår ikke helt hvad klagen går ud på, men jeg kan forstå du er utilfreds over at jeg jailede dig for at skyde videre fra dit tag på basen og copbaite i casen, selvom jeg bad dig stoppe?

 

Rigtigt nok startede jeg med at give dig 300 sekunders jail, hvorefter du valgte at komme med en masse dumme kommentarer som jeg også bad dig stoppe med hvor så du forsatte og jeg valgte at sætte dit jail op. Så du fik opsat de 300 sekunder til 600 fordi du kom med dumsmarte og flabede bemærkninger.

 

Jeg ved ikke helt hvad du mener med jeg var sur, jeg var ellers i ret godt humør men bare supertræt fordi jeg kom direkte hjem fra 12 timers arbejde og blev bedt om at tage cases midt i jeg sad og spiste, så egentlig var jeg ikke sur i den forstand bare ret træt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.