Hop til indhold
Stavox

[Afvist] uban request.


Recommended Posts

Jeg synes ikke helt, at din historie holder stik. Du siger, at du lod en ven spille på din pc først, men den første af dem, som bliver banned imens de spiller på din PC, er den her konto. Efter du blev banned, så har der været en anden konto inde og spille på serveren, og det var på den samme PC som du brugte, og som også modtog ban. Jeg bliver gjort opmærksom på af den staff, som bannede den anden konto, at de havde spillet på den samme PC som du havde, og det kunne have været en alt-konto. På det tidspunkt, så gør vi ikke noget yderligere. Jeg begynder dog at holde øje med om der kommer flere ind og spiller på den PC, som de andre to blev banned fra, hvilket der gjorde, og det er grunden til at alle tre konti har modtaget permanent ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. jeg kan godt se at jeg fik formuleret det forkert, så jeg retter det lige(det var mig der blev bannet først og så overtog min venner) sagen er den at min pc var den eneste med gmod installeret og eftersom jeg blev bannet gav jeg den ligesom videre til mine venner, så derfor syntes jeg ikke at de tre ban kan hænge sammen eftersom vi er tre individuelle personer der bliver bannet. jeg har spillet på serveren i ret så lang tid, så jeg er godt klar over at man ikke må bruge alt-profiller. Men at spille forskellige personer på en computer er vel ik imod reglerne, så derfor syntes jeg kun at det er fair at vi alle får den oprindelige straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Gundalf 乇ムらㄚ-cases2x.com skrev:

Hej. jeg kan godt se at jeg fik formuleret det forkert, så jeg retter det lige(det var mig der blev bannet først og så overtog min venner) sagen er den at min pc var den eneste med gmod installeret og eftersom jeg blev bannet gav jeg den ligesom videre til mine venner, så derfor syntes jeg ikke at de tre ban kan hænge sammen eftersom vi er tre individuelle personer der bliver bannet. jeg har spillet på serveren i ret så lang tid, så jeg er godt klar over at man ikke må bruge alt-profiller. Men at spille forskellige personer på en computer er vel ik imod reglerne, så derfor syntes jeg kun at det er fair at vi alle får den oprindelige straf.

Det har vi desværre for dig ingen måder at validere på. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.