Hop til indhold
Stavox

[Solved] Omskrivning af regel.


Matti 🐐

Recommended Posts

Goddag goddag.

Jeg har i dag været i en case angående regel 3.6. I reglen står der, at sekundet du har byggeskilt oppe, så er våben ikke tilladte.


Problematikken i denne regel:
Vi fik af vide af en staff, at du godt må have et våben, hvis du har bygger skilt så må du godt beskytte din base mod eventuelle raids. Dette strider i mod den pågældende regel, og jeg synes enten, at regel burde blive omskrevet eller få sat de forskellige staffs ind i reglen.

Eventuel problematik:
I al den tid, som jeg har spillet på Stavox, så har jeg altid hørt, at hvis du har et byggerskilt oppe, så er du ude af rp, og må ikke deltage i andre rp situationer. Jeg ved ikke, om det er mig, som der har forstået hele grund princippet i byggerskilt forkert, eller om det har været en fejl fra staffens side.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det står jo i reglen, at du gerne selv må bære våben, såfremt du har licens. Dvs. når du sætter et byger-skilt op, så må du ikke have printere, våben eller andre rp-genstande til at teste eller gøre noget andet med.

 

 

Og ja, når du har bygger-skilt oppe, så er du jo "ude" af rp, forstående på den måde, at du ikke må deltage i diverse situationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Beetle skrev:

Og ja, når du har bygger-skilt oppe, så er du jo "ude" af rp, forstående på den måde, at du ikke må deltage i diverse situationer.

Jeg fik af vide, at du gerne måtte beskytte din base af den pågældende staff. Han havde også spurgt Emoyly.

Link til kommentar
Del på andre sites

Reglen om byggerskilt siger ikke at du er ude af RP generelt.

 

Det er din base derimod - dvs. ingen rp relaterede genstande derinde som printere og våben. Dog er der en uskreven regel om at det er tilladt at teste kort.  (Ens bygning er ude af RP, så man skal selvfølgelig ikke begynde at skyde / lave andre mærkelige RP ting, når man er ved sin base.)

 

Så derfor må du gerne forlade din base, og deltage i RP rundt omkring. Du kan dog risikere at din bygning bliver tvangssolgt af en staff, hvis ikke du bruger den og aktivt bygger der.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Lund skrev:

Reglen om byggerskilt siger ikke at du er ude af RP generelt.

 

Det er din base derimod - dvs. ingen rp relaterede genstande derinde som printere og våben. Dog er der en uskreven regel om at det er tilladt at teste kort. 

 

Så derfor må du gerne forlade din base, og deltage i RP rundt omkring. Du kan dog risikere at din bygning bliver tvangssolgt af en staff, hvis ikke du bruger den og aktivt bygger der.

Argh okay, tusinde tak for dit input.
Man lærer vel noget nyt hver dag, haha.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.