Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Banned af noget dumt jeg gjorde


Knallert Kennet

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:65820729

Hvorfor skal du unbannes: 

Vi sad et par gutter og havde det lidt for sjovt, det jeg gjorde var dumt og det ved jeg også, det jeg gjorde var noget som jeg aldrig gør og aldrig ville gøre igen.

Jeg har spillet et godt stykke tid her inde og har aldrig brudt reglerne så jeg syntes det er ærligt at jeg bliver perma banned for det jeg gjorde.

Jeg ved godt det var dumt og jeg også fortjener en straf, men jeg spørger blot om en chance mere, da jeg virkelig nyder at spille der inde og jeg har set frem til at skulle spille der inde fredag sammen med vennerne . Så jeg fortryder virkelig det valg jeg tog. Jeg ville aldrig gøre det igen og det har i mit ord på.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Knallert Kennet

Jeg møder ind på stavox (Evocity) ca kl: 00:00 omkring her var der 18 spillere inde og ingen staffs så tænkte lige jeg ville kigge forbi for at se om der var sket noget og det var der så tydeligvis. Jeg møder indtil en (dig) som står med sin phsygun og smadrer sin bil ind i en gut som ligger ned og derefter proppusher du ham med din bil hvorefter du skubber ham den anden væk som prøver at genoplive ham med sin bil. Der står klart og tydeligt i reglerne at brug af physgun på biler og lign.. er forbudt og burde kun gøres af staff. Det virker dog til at du har en ren "straffehistorik" og ville derfor gerne vide om det var "for sjovt" eller hvad grunden til det var. Du har omkring 39 timer inde på serveren så velkendt med reglerne kan du ikke helt præcis være...


Mvh SeniorModerator Anders Mat
God Jul & godt nytår

Link til kommentar
Del på andre sites

Ham der lå på jorden og ham der prøve at genoplive ham var mine venner som jeg snakkede med på discord, vi gik rundt og havde det sjovt, da det var sent og der ikke var så mange inde. Så det er ikke noget jeg gør normalt og jeg gør det aldrig igen. Jeg ved godt at det var en fejl og det er dumt så jeg bukker mig og siger undskyld mange gange. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg tog det valg, vi sad og snakkede og tænkte ikke så meget over hvad jeg gjorde og hvor dumt det var, men jeg ville sikre dig at jeg ikke gør det igen og jeg har lært hvad konsekvenserne ved det valg jeg tog. Jeg håber inderligt at i ville tage min undskyldning og at det er en ting jeg ikke gør igen, jeg plejer altid at tænke meget over de ting jeg gør, så jeg holder mig inde for reglerne. Så jeg håber at jeg kan komme ind og spille i aften fordi det har jeg set frem til hele ugen og undskylder mange gange og ville bestemt aldrig gøre det igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Knallert Kennet skrev:

Ham der lå på jorden og ham der prøve at genoplive ham var mine venner som jeg snakkede med på discord, vi gik rundt og havde det sjovt, da det var sent og der ikke var så mange inde. Så det er ikke noget jeg gør normalt og jeg gør det aldrig igen. Jeg ved godt at det var en fejl og det er dumt så jeg bukker mig og siger undskyld mange gange. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg tog det valg, vi sad og snakkede og tænkte ikke så meget over hvad jeg gjorde og hvor dumt det var, men jeg ville sikre dig at jeg ikke gør det igen og jeg har lært hvad konsekvenserne ved det valg jeg tog. Jeg håber inderligt at i ville tage min undskyldning og at det er en ting jeg ikke gør igen, jeg plejer altid at tænke meget over de ting jeg gør, så jeg holder mig inde for reglerne. Så jeg håber at jeg kan komme ind og spille i aften fordi det har jeg set frem til hele ugen og undskylder mange gange og ville bestemt aldrig gøre det igen. 

Jeg ville også lige sige at jeg har læst reglerne igennem et par gange efterhånden, og jeg har forstået dem fuldt ud. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.