Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på FeLuX


lightergas

Recommended Posts

Navn: FeLuX

SteamID: STEAM_0:1:204013997

Hvad har han gjort: Han går med en shotgun fremme ude på åben gade og skyder ud i luften. Det giver jeg ham så en bøde på 2000 kr. for, da han ikke havde nogen grund til at gøre det. Den vælger han så at afvise, hvorefter jeg så giver ham 2 ekstra chancer til at betale bøden (som han heller ikke betaler). Jeg har desuden også set ham skyde på andre betjente, og han sigter også på borgerne.

Bevis: https://medal.tv/clips/38559538/d1337vxLfm1zhttps://medal.tv/clips/38559688/d1337cyS8w25

Link til kommentar
34 minutter siden, κjeld skrev:

Som weird skriver var den ene gang jeg skød ham en fejl.

En fejl? Det virker mere som en dårlig undskyldning.

 

I den sidste video står du ved døren med dit våben på safety, men du vælger i stedet at tage det frem, hvorefter du bevidst kigger hen mod Wierd og skyder ham.

Link til kommentar
3 minutter siden, creaMY skrev:

En fejl? Det virker mere som en dårlig undskyldning.

 

I den sidste video står du ved døren med dit våben på safety, men du vælger i stedet at tage det frem, hvorefter du bevidst kigger hen mod Wierd og skyder ham.

Dårlig undskyldning?. Som jeg sagde var det den ene gange jeg kom til at skyde på ham. Og nej jeg tog den ikke frem og skød bevidst. Jeg venstre klikkede for sjov som om at jeg skød ham men havde den i safety. Ved ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg ikke vidste den ville gå af safety hvis man spammede

Link til kommentar
Lige nu, κjeld skrev:

Dårlig undskyldning?. Som jeg sagde var det den ene gange jeg kom til at skyde på ham. Og nej jeg tog den ikke frem og skød bevidst. Jeg venstre klikkede for sjov som om at jeg skød ham med havde den i safety. Ved ikke hvad jeg skal sige andet end at jeg ikke vidste den ville gå af safety hvis man spammede

Hvis du lige gider at se den sidste video igen, så kan man da tydeligt se, at du lige drejer over mod Wierd og skyder ham ganske bevidst?

Link til kommentar
2 minutter siden, κjeld skrev:

Som jeg siger jeg lod som om jeg skød for sjov. hvilket jo vil sige det gir god mening at jeg ganske bevidst kigger hen mod ham.

Har du overhovedet set videoen, for det virker da godt nok ikke sådan?

 

Du kan da snart ikke komme længere ud på landet... Du er da udmærket klar over, hvordan man kommer ud af safety med et våben?? 

Link til kommentar
13 minutter siden, κjeld skrev:

hej. Kan self godt se jeg har haft det lidt sjov med at gå med gun fremme dog ser jeg det ikke som det største problem. Så vidt jeg ved har jeg ikke skudt på andre betjente

du har skudt på landmanden nogen gange


also, (lidt sjovt at du vælger at demote mig ud af alle (og så også først efter at jeg har lagt en klage på dig), selvom jeg har tjent over 150k til styrken i dag, but ok)

Link til kommentar
1 time siden, malte2505 skrev:

 

1 time siden, malte2505 skrev:

Det er jeg ikke så sikker på

hahaha very funny. Tror enhver ville gøre sådan. Jeg vil jo ikke have en der går i mod mig det giver vel lidt sig selv?

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.