Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på Damian og Matti


Jeiner

Recommended Posts

Dit in-game navn: Jeiner
Spillerens in-game navn: Matti og Damian
Dit SteamID: STEAM_0:0:82554180
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:222842999 og STEAM_0:1:420168501
Tidspunkt for hændelse: 12/12/2020 ca kl 01:10
Hvilke regler er blevet brudt: 1.16 (Meta Gaming)
Hvad skete der: Vi var hoppet op på damian(Tyv)'s base ringede 112 med grunden "skud i kraftværket" så valgte vi at starte et raid og skyde ned i deres base, i håb om at politiet ville komme og raide dem. Den første betjent der kom var så tilfældigvis Matti(Politibetjent). De er begge i ganget Big Brains. Matti vælger så at først warrant damian med grunden "skud" men efterfølgende efterlyse mig og Expel med grunden "falsk 112 opkald". Han siger senere at det er fordi de har været inde men kunne se at de ikke har en glock eller kan komme op på taget, da politiet først så os før warranten kunne de bare have slettet deres vej op på taget og slettet deres glock. Derudover viser Flixx mig efterfølgende at damian har skrevet i gangchatten at det er os(BIC) der står oppe på taget.
Beviser:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

De må ikke bygge under warrants, så havde de brudt reglerne. Der var ikke nogle direkte vej op på taget, og de havde ikke de våben, som der blev brugt til at skyde oppe fra taget. I kommer senere ned fra taget, og vi arresterer jer. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg har gjort galt i denne her situation?
I prøvede at få os fail raided, men det mislykkedes, og nu græder du over, at vi har metagamet? Jeg sad ikke i call med damian eller de andre i basen.

Jeg har hele scenariet på video, hvis den pågældende staff vil se det.

Så vidt som jeg kan se, så er du hellere ikke joinet raidet, som din ven har startet?
Det er vel også at bryde en regel, da du i øjeblikket er i gang med et aktivt raid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var en del af politistyrken og snakke med Matti på daværende tidspunkt så tænker jeg kan komme med lidt input. (hedder FeluX ingame)


 

Vi for et opkald om skud fra kraftværket fra jer og vi køre derud og ser ikke jer. Vi går derfor ind i basen da de ikke vælger at komme ud. Vi ser ingen gang op eller nogen der har en glock. Glocken kan de self have slettet og have fjernet gangen op til taget. Men vi kan jo ikke tage stilling til hvad de skulle gøre hvis det strider imod reglerne. Vi må se på det mulige scenarie og det er at det er nogle andre der er oppe på taget hvilket vi så fik bekræftet 2 sek efter da i valgte at hoppe ned i hovedet på os.

 

Den her ban-request er seriøst den mærkeligste jeg har set længe. 

Noget andet er at vi ikke kan reagere på andre folks 112 calls uden bekræftelse på at det er inde i basen. Det er tydeligvis ikke inde i basen og oppe på taget. Vi som betjente skal virkelig passe på hvad vi gør da sådan som jer i bund og grund kunne få os jobbannet.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

De må ikke bygge under warrants, så havde de brudt reglerne. Der var ikke nogle direkte vej op på taget, og de havde ikke de våben, som der blev brugt til at skyde oppe fra taget. I kommer senere ned fra taget, og vi arresterer jer. Jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg har gjort galt i denne her situation?
I prøvede at få os fail raided, men det mislykkedes, og nu græder du over, at vi har metagamet? Jeg sad ikke i call med damian eller de andre i basen.

Jeg har hele scenariet på video, hvis den pågældende staff vil se det.

Så vidt som jeg kan se, så er du hellere ikke joinet raidet, som din ven har startet?
Det er vel også at bryde en regel, da du i øjeblikket er i gang med et aktivt raid.

 

4 minutter siden, κjeld skrev:

Jeg var en del af politistyrken og snakke med Matti på daværende tidspunkt så tænker jeg kan komme med lidt input. (hedder FeluX ingame)


 

Vi for et opkald om skud fra kraftværket fra jer og vi køre derud og ser ikke jer. Vi går derfor ind i basen da de ikke vælger at komme ud. Vi ser ingen gang op eller nogen der har en glock. Glocken kan de self have slettet og have fjernet gangen op til taget. Men vi kan jo ikke tage stilling til hvad de skulle gøre hvis det strider imod reglerne. Vi må se på det mulige scenarie og det er at det er nogle andre der er oppe på taget hvilket vi så fik bekræftet 2 sek efter da i valgte at hoppe ned i hovedet på os.

 

Den her ban-request er seriøst den mærkeligste jeg har set længe. 

Noget andet er at vi ikke kan reagere på andre folks 112 calls uden bekræftelse på at det er inde i basen. Det er tydeligvis ikke inde i basen og oppe på taget. Vi som betjente skal virkelig passe på hvad vi gør da sådan som jer i bund og grund kunne få os jobbannet.
 

Der har været massere af tid fra i så os på taget til i lavede en warrant, så der var massere af tid før warranten til at fjerne en gang op på taget, derudover hoppede vi ikke ned i hovedet på jer? Der var ingen i nærheden da vi hoppede ned, i var på den anden side af basen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Vingie.

 

Eftersom at @Matti 🐐 og FleXuZ var helt inde i basen ved Kræftværket, kunne de konstatere, at der ikke var noget raid i gang.

De kunne blandt andet konstatere det ved, at der ikke var nogle der var i gang med at raide basen da Matti og FleXuZ kom derind.

Man kan se på din vedhæftede video, at i skyder i ca. 1 minut mere imens Matti og FleXuZ er derinde. Der kan de se, at skudende ikke kommer inde fra basen.

Efter Matti og FleXuZ er kommet ind i basen og kan høre i stopper med at skyde, kan man høre at I køre ned fra taget på basen.

 

Med grundende her kan Matti konstatere, at der ikke er raid ved Kræftværket og derfor vælger Matti at gøre dig eftersøgt med grunden "Falsk 112 opkald", hvilket i denne situation også er retfærdigt nok.

 

Hvis vi kigger på dig i din videooptagelse, så kan vi også konstatere at der bliver brudt regler fra din side af.

Du vælger at stå og skyde unødvendigt som Borger med din glock, som er FailRP. Da du bliver Tyv vælger ikke du ikke at joine noget raid, hvilket også er FailRP.

Jeg vil give dig en passende straf for de regler som du har overtrådt i denne Ban-Request.

 

Hvis der er nogen som har yderligere kommentarer, hvad angår denne Ban-Request, vil i have mulighed for at kontakte mig på her på Forum.

 

Mange tak for din Ban-Request.

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.