Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Zwimp


Jeiner

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Jeiner
Staff ingame navn: Zwimp
Dit SteamID: STEAM_0:0:82554180
Staff SteamID: STEAM_0:1:89637190
Forklar situationen: Mig og min ven vælger at nosse op på en bygning og bygge en base for sjov for at finde ud af hvordan andre vil reagere. Vi bliver skudt et par gange af dem der ejer bygningen men det ender med at Zwimp tp'er til mig og siger jeg skal fjerne det, jeg siger til ham at jeg er helt villig til at fjerne det hvis han fortæller mig en regel jeg har brudt. Han vælger at true mig med ban hvis jeg ikke fjerner det og han mener at jeg har brugt regel 1.3. Over en time senere vælger han at tp'e til mig som en magtdemonstration og fortælle mig at jeg bliver bannet hvis jeg bygger deroppe igen. Jeg ser regel 1.3 som en regel der er til for at folk ikke gør ting som er umugeligt i virkeligheden. Hvis jeg går ind på min nabos grund i virkeligheden og bygger et skur ville det være politiet der kommer og fjerner mig fra grunden, ikke gud der komme flyvende og smider mig ud af verdenen.
Bevis: 

 

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Vingie. Jeg husker casen således, at I havde bygget oven på en base i industri. Der kommer så en case på det, og jeg vælger at tage den. Du hævder, at der ikke står i reglerne, at man ikke må bygge på andres tage, men det er jo sund fornuft. Ligesom du hellere ikke bygger et hus i virkeligheden på en anden persons grund. Det er sund fornuft, at du ikke skal bygge på andres grund. Det er korrekt, at jeg var lidt hurtig til at sige, at du ville få ban, det tager jeg til mig, og det sker ikke igen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.