Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Store


Expel

Recommended Posts

Dit ingame navn: Expel
Staff ingame navn: Store
Dit SteamID: STEAM_0:1:163088266
Staff SteamID: STEAM_0:1:18725784
Forklar situationen: Det der sker er at der bliver callet case på en printer skyder som vi ikke engang har brugt endu, imens vi var igang med at blive raidet af 2 personer(det var dem der callede). Casen starter så med at den ene åbenbart ikke vidste at casen var igang, altså dør vi og store får os så tilbage. Så er der en meget lang case hvor vi flere gange tror at casen er slut men de var åben bart bare rykket ud foran basen, så på et tidspunkt tror vi igen casen er slut og @Benny Димитри kalder på 112, så bliver han åbenbart eftersøgt for falsk 112 mener jeg og politiet laver warrent og begynder at raide(under casen) de begynder altså at skyde os så vi skyder selvfølgelig tilbage, så uden at sige noget slipper store de andre løs til at raide os uden vi får noget at vide. Så den ene blev arresteret fordi han troede der stadig var case og vi andre blev skudt i rykken uden vi anede at de kom.
Bevis: Vi har 2 perspektiver det ene af hele episoden og det andet fra noget af det, men mest casen. Det er begge fra os 2 inde i basen. Vil gerne klippe det og uploade det hvis det bliver nødvendigt, men regner ikke med det bliver nødvendigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom at det var mig der fortalte hvad konklusionen på hele scenariet/casen var, tænker jeg også at det er vigtigt lige at høre hvad konklusionen var.

 

Det der skete var, at jer som havde basen oppe havde en ulovlig base. Basen var imod regel 6.4 da i skød printere (via en forcer) ud mod dem der raidede.

Der bliver så lavet en case af dem der raider, hvor de beskriver for @Store, at det er en ulovlig base i har. I vælger så at RP videre imens I er i case. Det ser jeg bl.a. da jeg TP'er og i står og skyder på dem der raider, imens i er i case med Store. Efterfølgende vælger @Benny Димитри at lave 4 nødopkald imens i stadig er i case med Store, som resultere i, at politiet dukker op og raider jer (på det var jeg TP'et væk igen).

 

Store kan ikke holde styr på hele politistyrken, dem der raidede jer, samt jer som forsvarede kraftværket. Jeg kan fornemme på Store, at han lod RP'en fortsætte og valgte at lukke casen, det gør han på baggrund af, at han helt og alene ikke kan stoppe alt RP'en som der er. Store havde ikke sagt til alle som var med i RP situationen og casen, at casen var afsluttet, og det resulterede i, at dig og nogle af dine venner blev anholdt.

 

Du laver en case fordi du er utilfreds over, at Store ikke har sagt at casen var slut, og krævede refund for noget meth.

Jeg snakker med @Dynn om hvad konklusionen på alt det her skal være, og han fortæller mig, at det er jer som ikke har overholdt serveren regler, det er jer som skaber den RP i casen som Store ikke kan kontrollere. Derfor skal i ikke have refund.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Bob Johnson skrev:

skød printere (via en forcer) ud mod dem der raidede.

Det er rigtigt at vores raid indgang havde den funktion, men vi nåede aldrig at bruge den. Bare lige for at pointere det.

18 minutter siden, Bob Johnson skrev:

Efterfølgende vælger @Benny Димитри at lave 4 nødopkald imens i stadig er i case med Store,

Jeg kan godt se det er virkeligt dumt af ham og tænker bare at lukke det her, troede kun han havde gjordt det en gang, og det var da i tpede ud fra basen og forsatte casen uden vi vidste det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil lige pointere at da @Benny ДимитриLaver første nødopkald og politiet warranter for raid får jeg dem stoppet og de køre igen.

Jeg fortæller jer så at i ikke skal lave nødopkald da casen stadig er igang.

Igennem resten af casen har @Benny ДимитриSå lavede yderligere 3 nødopkald mere om raid i kræftværket.

Efterfølgende bliver i så warrantet for eftersøgt person, da Benny bliver eftersøgt.

Grunden til at han er eftersøgt er fordi at politiet så vender tilbage igen og ser at der intet raid er overhovedet da casen ikke er slut.

Også sker så alt det her kaos og jeg vælger så at slutte casen og lade Rpen fortsætte.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Store
Jeg kan godt se det nu, havde ingen anelse om at han havde gjordt det så mange gange.

Hørte dog ikke lige umidlbart dig sige at vi ikke skulle lave flere nødopkald, men det behøvede jeg heller ikke.

Det er fint og kan godt forstå at du bare lod rpen udfolde sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.