Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern limit på EGP for folk med props-opgradering


lightergas

Recommended Posts

Som titlen siger, så syntes jeg at folk som der har købt props-opgradering, enten via !flereprops kommandoen eller Jeres webshop, burde kunne spawne EGP-skærme/emitters, selvom serveren har ramt dens limit af EGP'er som der kan blive placeret. Det ville give folk èn til grund til at købe det, og jeg tænker heller ikke at det vil skabe unødig lag, da næsten ingen har props-opgraderingen. Men hvis det af en eller anden grund stadig ender med at lagge, så kan I måske bare sætte en begrænsning på hvor mange EGP'er folk med prop-opgradering kan sætte når serveren har ramt dens limit (som f.eks. 2 dens limit).

Kom endelig med ris og ros på mit forslag nede under, det sætter jeg pris på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er allerede massere af grund til at købe props-opgraderingen.

Du får 100 props

Du får dupe-beskyttelse

Og serveren gæmmer dine dupes så du selv kan hente dem igen via dash.

 

Og serveren har heller ikke et limit, det har du.

Du kan kun sætte 5 EGP'er og 5 E2'er.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/12/2020 den 5:51 PM , Mic skrev:

Og serveren har heller ikke et limit, det har du.

image.png.b99d112898f159367ce2cc78e1c18fa4.png

https://medal.tv/clips/38304783/d13379FBKlza

2 timer siden, Kagen skrev:

Hvad vil du bruge flere EGP skærme til?

Læs lige hvad jeg skrev igen. Min idè gik ud på at folk med props-opgraderingen kan spawne EGP'er, SELVOM serveren har ramt dens EGP limit; Altså ikke at de kan spawne flere EGP'er end andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Guzern skrev:

Makker.

Der er jo nok en grund til de ik tillader flere end dem de gør...

Det er også derfor at jeg foreslog at de kunne gøre så os med props-opgradering kun kan spawne nogen få EGP'er over serverens limit (omkring de 1-2). Og da der næsten er ingen som der har denne opgradering, så tænker jeg ikke at det trækker særligt meget mere på serveren end normalt.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, malte2505 skrev:

image.png.b99d112898f159367ce2cc78e1c18fa4.png

https://medal.tv/clips/38304783/d13379FBKlza

Læs lige hvad jeg skrev igen. Min idè gik ud på at folk med props-opgraderingen kan spawne EGP'er, SELVOM serveren har ramt dens EGP limit; Altså ikke at de kan spawne flere EGP'er end andre.

Bruh.

Du kan sagtens spawne en EGP skærm selvom du får den der besked, som sagt serveren har ikke en limit på hvor mange EGP'er der kan være oppe.

Har du nogle gange lagt mærke til at din skærm er sort? Det er der den besked kommer fra, din client har en limit (som jeg tror at serveren self. har sat) som gør du kun kan have et par EGP'er loaded (ved ikke hvor mange, tror det er mellem 5-10).

Det er noget der er sat for at redde din fps, jeg ved ikke om det er noget du selv kan ændre dog.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, malte2505 skrev:

Læs lige hvad jeg skrev igen. Min idè gik ud på at folk med props-opgraderingen kan spawne EGP'er, SELVOM serveren har ramt dens EGP limit; Altså ikke at de kan spawne flere EGP'er end andre.

Du har stadig ikke givet svar på hvorfor du som person ønsker at have flere egp. 5 skærme er mange?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Gmod tillader kun en begrænset mængde render targets. Når man overskrider den grænse, bliver skærmene bare blanke. 

Er ikke helt klar over hvad du mener med "serverens limit", da serveren jo sådan set ikke har nogen begrænsning for hvor mange du kan placere.

Vi har sat en begrænsning pr. spiller, for at undgå at alt for let ramme max render targets, og for samtidigt at undgå at folk bare smadderspammer EGP'er overalt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.