Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Store


Jenss

Recommended Posts

Dit ingame navn: BigAssMofo
Staff ingame navn: Store


Dit SteamID: STEAM_0:1:88681354
Staff SteamID: STEAM_0:1:18725784

 

Forklar situationen:
Mig og @Oscarr raider gården, hvor vi står og skyder lidt frem og tilbage derude. Så kalder dem med basen 112 opkald, med "raid i gården". Efter som politiet kommer. Der er så sirener, fordi de kommer og arresterer Oscarr og mig, efter sirenerne vælger de og skyde videre inde i basen. Så politiet burde raide videre ind, efter som der står i reglerne.

ba8d3c3993609ba1e8c8db7a100db6fe.png

 

Efter episoden, kalder jeg case hvor Store siger at de skal ikke raide ind i gården. Jeg tager den videre med @Beetle & @creaMY, som sagde at bare fordi de hører sirener skal de ikke stoppe skydningen. Da det sagtens kunne være en lægebil. Fordi de har samme sirener og de får de samme 112 opkald.
Der mener jeg dog at ligemeget hvilken sirene der kommer, skal de stadig stoppe skydningen, hvilket de jo så ikke gør. 
Fordi de kaldte 112 opkald, må de gå ud fra at det er politiet der kommer. 

 

Længere inde i klippet da "Bananna" kører væk, siger han "nå der var sku kun 2, jeg troede der var flere. Når der var raid i gården", det er metagaming, eftersom han ikke ved hvor mange der raider. Da der sagtens kunne stå ind i gamle cardealer som er joinet raidet, eller Lolly som har optaget episoden, kunne også sagtens være joinet raidet.

 

Bevis:

https://medal.tv/clips/38168148/cTLNmv3VdgFQ

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

undskyld jeg bryder ind men mit navn bliver brugt, normalt når jeg raider eller folk raider meth stederne plejer de altså at være flere end to så jeg ville lige være sikker på om der var flere. ked af at sige det men JEG havde ikke vist jeg var fremme, det var først da lægen kom at der var tegn på hjælp fra læge/politi
jeg vil sige der ikke var grund til at lave politi-raid eller noget andet
og vi lavede politi-raid på dem noget tid efter dette
jeg meta gamede ikke, jeg går ud fra hvad min hjerne siger til mig der er normalt

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad er problemet?

 

Hvordan skal dem inde i basen vide, at politiet er der, hvis de ikke gør sig til kende, enten ved at skrive til base-ejeren eller ved at de kan se politiet inde fra basen? Sirener er jo ikke nok, da det jo sagtens kan være en politibil/lægebil der kører forbi. Desuden i klippet er der jo kun sirener fra lægebilen, da politiet kun har blink på.

 

Hvor skulle betjenten vide fra, hvor mange der deltog i raidet? Når han kan se 2 personer stå ude foran basen og skyde, og der ikke kommer skud/keypadcracking eller andet tegn på at der fortsat er raid, bør politiet heller ikke ransage basen, da skydningen trods alt er indstillet. Jeg kan også se, at betjentene løber hen til indgangen, og kigger op med deres physic gun i hånden. Uden at vide det kunne jeg forestille mig, at de stod og snakkede med base-ejeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.