Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Madsldr


Tyrone

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Tyrone G
Staff ingame navn: Madsldr
Dit SteamID: STEAM_0:1:424962683
Staff SteamID: STEAM_0:0:190570809
Forklar situationen: Jeg starter med at call case over et godt grundlag men kom til at formulere det lidt dårligt da jeg var sur over Hisus abuser (skrev: Hisus er bøsse). Mads for det dog til at lyde som om bøsse er et skældsord som jeg faktisk bliver lidt irriteret over han tolker ordet bøsse på den måde, han vælger at give mig jail i 600sec hvilket er forståligt hvis han tolker ordet på den måde. Men efter det caller jeg case igen fordi jeg gerne vil have at der bliver skabt noget retfærdighed over det jeg called efter i første omgang nemlig det med Hisus abuser. image.png.ca14a1b2afb533f21c16dfca3dcf115e.png

Det er det jeg skriver når jeg caller ordret. Min case bliver lukket og jeg tænker lidt wtf, caller så igen på Job abuse (Det skal lige siges jeg fik aldrig hjælp til min case) Min case er åben i 10 til 20 min hvor mads ikke tager nogle cases (nok fordi der ikke er andre) indtil banana caller så er Mads der med det samme, Der må jeg indrømme det pisser mig hårdt af da jeg er blevet nærmest 30 min længere oppe mens jeg venter på min case blivet taget, så jeg vælger at skrive i pm at jeg undskylder for at bruge ordet bøsse og skriver at det var ikke min mening at krænke nogle da jeg ikke ser bøsse som et skældsord. Mads tp'er til mig og siger jeg ikke for noget ud af at lave en staff klage da jeg ikke ved hvor tid han har men samtidig har jeg det lidt sådan at det alligevel 30 min han har haft til det.

 

Helt ærligt føler jeg det er staffs opgave at sørger for at holde serveren oppe og god for alle og på det her tidspunkt er Mads den eneste staff inde en god del af tiden.


Bevis:

Han kommer med det samme når andre caller, i det her tilfælde called Banana efter ham

c5fcfd4516ca49bce97e76a59acb608b.png

unknown.png

det her er når Mads kommer og siger han ikke behøver at tage min case

unknown.png

så gammelt her er mit medal klip af Hisus som abuser

unknown.png

her er mine pms til mads

unknown.png

unknown.png

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Tyrone.

 

Når du vælger at kalde case med grunden "Hisus er bøsse" er det udelukkende for at spilde vores tid.

På daværende tidspunk sad jeg og snakkede med Beetle og vi blev enige om at 600 sec jail var tilpas.

Men syntes det er mærkeligt du siger at jeg tolker "Bøsse" som en skældsord.

Da det lige skal siges den eneste grund til at jeg jailer dig er pga. Den latterlige case du kalder.

 

Det skal også siges at efter den case du kalder "Hisus er bøsse" hopper jeg ind og snakker med min makker.

Omkring nogle makker ting osv. Det betyder også jeg ikke havde nogle muglighed for at tage din case + der er  andre cases i stackeren.
image.png.a7ded9e124c55891d72a502758f30df3.png

 

Du nævner at din case bliver fjernet.

@Beetle fjernede din case.

Hvorfor jeg har ingen ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du sidder og troller igennem hele aftenen, og du modtager endda 600 sek i jail på grund af, at du ikke kan finde ud af at bruge admin chatten ordentligt.

 

Efter dit jail bliver du ved med at skrive til Mads i en pm, hvor vi egentlig ikke gider spille vores tid på folk som troller. I realiteten synes egentlig, at du burde have haft en længere pause på baggrund af det troll-niveau du havde.

 

 

Hvis du virkelig have lyst til at få løst din case, synes jeg du burde have ageret lidt mere normalt.

 

Jeg undskylder for jeg fjernede din case, hvis du virkelig gerne vil have løst den. Du kaldte case utallige gange på ting, som overhovedet ikke var vigtigt - derfor blev den fjernet.

 

Jeg kan også se du har skrevet til Mads omkring, at du var klar til at tage det seriøst. Jeg ved ikke hvorfor Mads ikke fortalte mig det, men det er vel sådan det er. Hvis han havde gjort det, så var din case 100% blevet taget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes ik jeg har trollet i cases men vil gerne indrømme jeg havde en lidt mere sjov form for RP. skriver også at i det jeg caller case var det ik for at troll men kom til at rage lidt for meget som jeg også beklager men da jeg caller case igen med den her besked burde man vide det ikke var troll.

image.png.ca14a1b2afb533f21c16dfca3dcf115e.png

Men jeg mener også det er staffs pligt at tage cases og sørge for serveren er oppe og i god behold og eftersom Mads svarede på PM men ikke ville tage min case bliver jeg ærlig talt irriteret også når jeg hører han tager Bananas case med det samme bliver jeg legit virkelig skuffed over hans job. Beetle det med at jeg for jail forstår jeg godt for man skal huske altid at tænke over hvad man skriver inden og rage er en ting der kan få de fleste til at glemme det. Men at Mads nægter at tage min case er ærligt talt ik i orden for mit synspunkt efter som det lidt er hans job.

 

(sry for det sene svar har været i skole og på arbejde det meste af dagen)

Link til kommentar
Del på andre sites

 

8 minutter siden, Tyrone skrev:

beklager men da jeg caller case igen med den her besked burde man vide det ikke var troll.

Du havde kaldt case utallige gange med en ordentlig grund, men som egentlig bare var ligegyldig - derfor blev den heller ikke taget.

 

Som sagt, så er vi staffs ikke interesseret i at spilde vores tid, det er der ingen som er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har haft called på nogle CDMs og RDMs som var vigtige og gode at få løst så kan dsv ikke se hvad du mener, men hvis du kan skaffe et billede af logs hvor der står de cases jeg har haft called vil jeg gerne snakke om det?

 

Det er vel forhåbeligt alles intentioner at få løst det her 

 

Jeg har video klips fra igår af adskillige brugbare cases som var godt jeg called på og i de klips der i går aftes kan man også hører på mig jeg ikke troller men faktisk er i sådan en remlig seriøs zone

 

jeg trollet en lille bitte smule tidligere på dagen men der snakker vi så om eftermidagen og ikke om aften og slet ikke sent om aften

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har desværre ikke dokumentation for de ting, som du gjorde. Jeg joinede først kl. 21:45, og der trollede du i hvert fald. Så vidt jeg ved, så er det Mads, som har været inde tidligere. Jeg så dig kun calle 2-3 cases, hvoraf 2 af dem var ligegyldige, og den sidste så var fordi du rent faktisk gerne ville have løst din case.

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Beetle skrev:

Du havde kaldt case utallige gange med en ordentlig grund, men som egentlig bare var ligegyldig - derfor blev den heller ikke taget.

3 gange og 1 af dem med en god grund wtf og så overdriver du vist lidt med ordet utallige. Jeg husker 1 af dem med en lorte grund fordi jeg ragede som var "Hisus er bøsse" og de 2 andre som var job abuse og image.png.ca14a1b2afb533f21c16dfca3dcf115e.png som faktisk ikke er lige gyldige jeg mener også at jeg skulle have jail for det da jeg skulle styre mig der men i kunne godt tage de 2 andre.

 

10 timer siden, Beetle skrev:

Du sidder og troller igennem hele aftenen

 

7 minutter siden, Beetle skrev:

eg joinede først kl. 21:45,

Undskyld men det du skriver giver ikke helt mening først siger du det ene også det andet

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du har haft en troll adfær, og laver en case med "Hisus er bøsse" har vi jo ikke intentioner om at hjælpe dig, da dine cases så ikke virker reelle. Du kan jo ikke forvente at du bliver taget seriøst efterfølgende, på baggrund af din tidligere adfær.

 

Det er korrekt, at vores staff har et ansvar for at tage cases og hjælpe spillere når de har brug for det, men du gav jo ikke ligefrem udtryk for, at du vil have hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.