Hop til indhold
Stavox

[Solved] Alarm på biler!


Kagen

Recommended Posts

men omvendt skal der vel også være "downsides" på at man vælger sætte bilalarm på ens bil.(ud over de par tusinde det koster sætte den på)

Derudover har vi jo også fornyligt fået nogle "upsides" i og med at "Du må ikke blokere konfiskeret biler, hverken med politiblokader, props eller AOS."

Så jeg tænker det tilstrækkeligt "nemt" at carjack ens egen bil.

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Lomholt skrev:

men omvendt skal der vel også være "downsides" på at man vælger sætte bilalarm på ens bil.(ud over de par tusinde det koster sætte den på)

Derudover har vi jo også fornyligt fået nogle "upsides" i og med at "Du må ikke blokere konfiskeret biler, hverken med politiblokader, props eller AOS."

Så jeg tænker det tilstrækkeligt "nemt" at carjack ens egen bil.

Du vælger ikke at en bil alarm fordi du skal have nogle downsides på den. Man vælger den fordi du vil holde din bil sikker på ingame og i virkeligheden.

Og det eksempel du kommer med hjælper jo ikke dem der carjacker alligevel når bilen begynder at larme helt vildt 

1 time siden, Matti 🐐 skrev:

Hvis vi tager udgangspunkt i virkeligheden, så er det hellere ikke sådan at bilalarmer virker mere.
De fleste nyere biler har alarmer, som går hvis bilen bliver rusket i.

Det en ældre video men bare se fra 3.59 at alarmen går fordi døren bliver "brudt" op

Link til kommentar
Del på andre sites

@Kagen 

2 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Hvis vi tager udgangspunkt i virkeligheden, så er det hellere ikke sådan at bilalarmer virker mere.
De fleste nyere biler har alarmer, som går hvis bilen bliver rusket i.

den volvo er fra 1997 og videoen fra 14

 

tænker den her video er lidt mere nutidig 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Lomholt skrev:

den volvo er fra 1997 og videoen fra 14

Godt læst.. som jeg skrev var det en ældre video som bare viser en af de forskellige alarmer

Tesla filmer omkring bilen andre går alarmen i gang ved at berøre 

Hvorfor mener du at der skal være downside ved at købe en alarm???

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Kagen skrev:

Godt læst.. som jeg skrev var det en ældre video som bare viser en af de forskellige alarmer

Tesla filmer omkring bilen andre går alarmen i gang ved at berøre 

Hvorfor mener du at der skal være downside ved at købe en alarm???

 

der skal være downsides og upsides , da det giver en balance mellem hvor svært det er at være betjent og kriminel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.