Hop til indhold
Stavox

Hvornår skal man have en stationær?


Lolly

Recommended Posts

7 timer siden, Lolly skrev:

6-8k Har ikke så meget styr på det dog men kender et par stykker der gør, Gad godt have noget som kunne køre clean men måske også lidt til at streame

Min kammerat og jeg huntede tilbuddene, og byggede en stationær til min kæreste. Det dårligste komponent er 3x styrke i forhold til det tilsvarende komponent i den nyeste og dyreste MacBook, og det bedste er 15x styrke.. Det endte vi med at betale 5k for. Du kan sagtens få en Stationær som kører super godt for ikke så forfærdeligt mange penge, du skal bare jagte tilbuddene.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Boobie skrev:

Min kammerat og jeg huntede tilbuddene, og byggede en stationær til min kæreste. Det dårligste komponent er 3x styrke i forhold til det tilsvarende komponent i den nyeste og dyreste MacBook, og det bedste er 15x styrke.. Det endte vi med at betale 5k for. Du kan sagtens få en Stationær som kører super godt for ikke så forfærdeligt mange penge, du skal bare jagte tilbuddene.

Lad os lade vær med at sammenligne pris og ydeevne ift. Apple. Du betaler kun for mærket og status. En MacBook er udelukkende en stimulation af egobehovet og ikke det funktionelle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.