Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Hondo


lightergas

Recommended Posts

Dit ingame navn: shu hasam
Staff ingame navn: Hondo
Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560
Staff SteamID: STEAM_0:1:191147587
Forklar situationen: Jeg caller staff over at jeg får en bøde for at gå på vejen (jeg vælger ikke at acceptere den, da det ikke er ulovligt). Hondo tager casen, og siger med det samme at det er helt lovligt. Jeg informere ham så om loven som der siger at man godt må, specifikt færdselsloven kapitel 2, paragraf 1 stk. 1. Når jeg så efter meget besvær får ham til rent faktisk at læse loven, begynder han så at finde på muligt om at man kun må KRYDSE vejen uden at gå på fortovet etc, selvom der i færdselsloven tydeligt står "Det er ikke en del af politiets myndighed at diktere hvorledes en person skal færdes på offentlig grund, medmindre politiets arbejdsopgaver forstyrres af den pågældende færden. Med andre ord kan der ikke udstedes bøder for manglende brug af fortov og fodgængerfelter.". (Så med andre ord, betyder det at en betjent ikke kan give en person bøder for gå på/over vejen) 
Bevis: kan sende video af hele casen privat hvis det bliver nødvendigt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Malte

 

Til en start havde jeg svært ved at forså hvad du helt konkret klagede over og var meget forvirret omkring hvad det 100% handlede om

Du snakker så omkring at du blev arresteret fordi du stod på vejen af hvad du selv siger, derefter er du blevet bedt om at gå ind til siden som du nægtede og fik en bøde for "af hvad jeg har kunne forstå på det" Da du nævnte den regl omkring det med at politiet ikke kunne give bøder for færdsel på vejen tænkte jeg at det ikke kunne passe da du var til fare for dig selv og andre samt forstyrret politiet i deres arbejde og dermed var reglen ikke gyldig længere.

 

Det er endelig alt jeg havde og tilføje.

 

//Hondo 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Hondo skrev:

du var til fare for dig selv og andre samt forstyrret politiet i deres arbejde og dermed var reglen ikke gyldig længere.

Hvordan forstyrrer jeg politiets arbejde ved at gå på vejen? De havde heller hverken bedt mig om at gå væk fra området eller noget som helst. Det eneste de sagde var, at jeg ikke må være på vejen.

Jeg kan godt se, at reglen ville være ugyldig hvis jeg nu havde forstyrret politiet (Færdselsloven kapitel 2, paragraf 1 stk. 1: Det er ikke en del af politiets myndighed at diktere hvorledes en person skal færdes på offentlig grund, medmindre politiets arbejdsopgaver forstyrres af den pågældende færden), men nu når jeg ikke har det, så kan simpelthen ikke se at jeg har gjort noget forkert. (Og som jeg også har beskrevet i min klage, så er det fuldstændig lovligt at gå/krydse vejen.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.