Hop til indhold
Stavox

[Solved] COP-BAIT Regl skal tilbage!


hejmeddig

Recommended Posts

Hej min ide er at man laver en COP-BAIT Regl igen. Det er ikke sjovt at være betjent når folk må stå og skyde. Ved godt det er dark rp, men at ens ørerdrummer skal springe hver gang man kører forbi en base er for dumt. Ved jeg ikke er den eneste som synes at det er en god ide så laver en meningsmåling herunder for at give opmærksomhed til emnet. Jeg ved ikke hvad staff teamet har været på da de fjernede COP-BAIT reglen!

 

http://www.strawpoll.me/37903803/r 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/11/2020 den 9:47 AM , Matti 🐐 skrev:

Fantastisk idé!
Jeg synes personligt selv, at disse nye regelændringer er virkelig trash, dog så tror jeg ikke, at vi ser copbait reglen blive tilføjet igen lige forløbelig. 

 

På 30/11/2020 den 8:24 AM , Dior skrev:

Nu er jeg ikke et geni, men jeg er ret sikker på, at man kan skrue ned for lyden, når man holder c nede.

 

På 30/11/2020 den 10:32 PM , Anders Buch skrev:

🙏

 

På 30/11/2020 den 2:11 PM , Mattkoch skrev:

Siden hvornår blev COP-BAIT reglen fjernet?

Nu har 37 mennesker voted på om cop reglen skal tilbage. 65% siger ja. Det er tydeligt at denne regl er overordnet set som en dårlig tilføjelse til serveren. Det er tydeligt at top-staff er helt ude af den og er ligeglade med hvad folk tænker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.