Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Ultra lavet af Oscar


Oscarr

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn:  Oscarr
Staff ingame navn: ULTRA SPINNER
Dit SteamID: STEAM_0:0:206132239
Staff SteamID: STEAM_0:0:194513547
Forklar situationen: Jeg dør i Pdraid  af mathias hvor jeg så går over mod pd bare på den anden side hvor jeg står og kigger så kommer Ultra Og setter mig i jail i 5 minutter. men vis det er nlr bryd så står det jo på skærmen som der ik gjorde
Bevis: har ik klip på det

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Oscarr.

 

Jeg vælger at jaile dig for NLR, fordi du to gange dør i det samme pd-raid indenfor 6 minutter. Den ene gang inde i PD ved skabet, og den anden gang ude foran PD, som du kan se på det vedhæftede billede.

0c782ffa30fed796471354b1484da994.jpg

 

Jeg tager så fat i dig, da jeg ser dig stå lige omkring hvor tow-trucken, oppe ved førerhuset på højre side.

 

Så en NLR-Zone som du siger, i et pd-raid behøves altså ikke at være inde i PD som du også kan se, så dør du lige ved siden af tow trucken, ergo så bryder du NLR der også samtidigt med du nærmer dig PD med fuld bevidsthed om at du lige er død to gange derinde.

 

Du har spillet på serveren i lang tid, og man kan også se på din historik at du ikke er interesseret i at følge serverens regelsæt. Du har fået utallige jails og burde derfor snart kende til serverens regler.

 

- Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Mads E. skrev:

Hej Oscarr.

 

Jeg vælger at jaile dig for NLR, fordi du to gange dør i det samme pd-raid indenfor 6 minutter. Den ene gang inde i PD ved skabet, og den anden gang ude foran PD, som du kan se på det vedhæftede billede.

0c782ffa30fed796471354b1484da994.jpg

 

Jeg tager så fat i dig, da jeg ser dig stå lige omkring hvor tow-trucken, oppe ved førerhuset på højre side.

 

Så en NLR-Zone som du siger, i et pd-raid behøves altså ikke at være inde i PD som du også kan se, så dør du lige ved siden af tow trucken, ergo så bryder du NLR der også samtidigt med du nærmer dig PD med fuld bevidsthed om at du lige er død to gange derinde.

 

Du har spillet på serveren i lang tid, og man kan også se på din historik at du ikke er interesseret i at følge serverens regelsæt. Du har fået utallige jails og burde derfor snart kende til serverens regler.

 

- Mads

Jeg kan se hvad du mener men på min skærm havde jeg ik nlr mere så der for går jeg over for at kigge igen 

 

anden gang jeg bliver skudt på vejen 

 

https://medal.tv/clips/37604720/d1337B6gIBdq

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.