Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request på African BITCH, Bjerborg og Ketley


Gæst

Recommended Posts

Dit in-game navn: Den sjove banan og Nooah привести
Spillerens in-game navn: AFRICAN bitch, Bjerborg og Ketley
Dit SteamID: Den sjove banan -> STEAM_0:0:165859487 Nooah привести -> STEAM_0:0:222579859 
Spillerens SteamID: (African BITCH) STEAM_0:0:158944967 (KetLey) STEAM_0:1:159007837 (Bjerborg) STEAM_0:1:523053223
Tidspunkt for hændelse: 28 November kl 2:30 -> 2:50
Hvilke regler er blevet brudt: Failbase, NLR, Han truede folk, RDA, Han teamede med tyve selvom han var betjent 
Hvad skete der: Det begyndte med at jeg blev kaldt ud til lejlighed 6, og så da jeg kom der hen så begyndte vi at raide den og jeg gik ovenpå deres balkon og raidede basen derfra, og da jeg kom ind så indså jeg at det var en fail base, pga der var usynlige blocks og efter jeg indså det så kom en af deres team mates og prøvede at dræbe mig, og så da jeg endte mig at dræbe ham så finder vi printere og dem ødelægger jeg bare, og så begynder African BITCH at skrive i ooc chatten at jeg ville få permban pga vi ikke havde en grund til at raide basen, så blev African BITCH betjent og der efter gik han tilbage til lejlighed 6 og begyndte at teame med tyvene og han begyndte at skyde andre betjente der prøvede at raide basen og han prøvede også at RDA, Hvis det er, er der flere beviser i videon og i de screenshots som vi inkluderer
Beviser: 

05a511b6bc2a92d4845f2c3c0205dba4-png.jpg

?imw=512&imh=288&ima=fit&impolicy=Letter

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Mattkoch

 

Jeg har tjekket videoerne igennem og er kommet til denne konklusion:

 

Det virker til i har i natten blevet meget sure og frustreret over hinanden. Det er bestemt ikke kun dem der har gjort noget galt, skal du huske. Til en anden gang så lad vær med at tage det i egne hænder. Det kan i sidste ende måske betyde, at i bliver nød til at forlade serveren.

 

Jeg vil bede dig en anden gang selv at skrive, hvilke der har gjort noget galt, og hvad det er. Derudover så har jeg mine observationer af regelbrud, der er sket fra de forskellige parters side af:

 

Bjerborg: NLR, RDM x2, Random unarrest, grimt sprog "Jeg håber seriøst du dør"
Den sjove banan: RDM x3, Finisher som betjent, NLR
Ketley: korruption (Lukker fange ud), RDM
African BITCH: Trussel på familie, RDM (1 skud)
Nooah: RDM x2
Thaysen: RDM

it´s-not-vinci: RDM

 

Hvis der er noget der mangler så skriv det ind på tråden her, ellers kan vi aftale et tidspunkt, hvor vi kan tage i support. Det tilbyder jeg også.

 

Denne ban request er fortsat åben indtil svar fra dig af.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Ban requesten er færdig nu. Nedenunder er der en tjekliste, hvor du kan følge, hvem der har modtaget sin straf. Den bliver redigeret løbende, når personerne har modtaget sin straf.

 

Bjerborg: NLRRDM x2, Random unarrest, grimt sprog "Jeg håber seriøst du dør" ✔️ (Han er blevet perm banned siden ban requesten)
Den sjove banan: RDM x3, Finisher som betjent, NLR ✔️
Ketley: korruption (Lukker fanger ud), RDM ✔️
African BITCH: Trussel på familie, RDM (1 skud) ✔️
Nooah: RDM x2 ✔️
Thaysen: RDM 

it´s-not-vinci: RDM 

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Philipwn skrev:

Hej @Mattkoch

 

Jeg har tjekket videoerne igennem og er kommet til denne konklusion:

 

Det virker til i har i natten blevet meget sure og frustreret over hinanden. Det er bestemt ikke kun dem der har gjort noget galt, skal du huske. Til en anden gang så lad vær med at tage det i egne hænder. Det kan i sidste ende måske betyde, at i bliver nød til at forlade serveren.

 

Jeg vil bede dig en anden gang selv at skrive, hvilke der har gjort noget galt, og hvad det er. Derudover så har jeg mine observationer af regelbrud, der er sket fra de forskellige parters side af:

 

Bjerborg: NLR, RDM x2, Random unarrest, grimt sprog "Jeg håber seriøst du dør"
Den sjove banan: RDM x3, Finisher som betjent, NLR
Ketley: korruption (Lukker fange ud), RDM
African BITCH: Trussel på familie, RDM (1 skud)
Nooah: RDM x2
Thaysen: RDM

it´s-not-vinci: RDM

USP: RDM

 

Hvis der er noget der mangler så skriv det ind på tråden her, ellers kan vi aftale et tidspunkt, hvor vi kan tage i support. Det tilbyder jeg også.

 

Denne ban request er fortsat åben indtil svar fra dig af.

 

Mvh Philipwn

Hej @Philipwn Jeg har ikke rdmet nogle så kan ikke lige se hvorfor jeg skal på den list?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg lukker denne ban request nu.

 

Der er 2 personer der mangler en straf. Den ene er @thaysen1, og den anden er it´s-not-vinci.

Da jeg ikke kan redigere beskeder i lukkede tråde, så bliver listen ovenover ikke opdateret mere. De skal nok modtage deres straf inden for længe.

 

Thaysen har ikke været online siden den nat. Hvis du ser dette @thaysen1, så må du være venlig at kontakte mig over forum eller in-game. it´s-not-vinci har heller ikke har været in-game siden da.

 

Til en anden gang, så husk dog på ikke at tage tingene i egne hænder. En ban request som denne skal nok opnå fortrydelse, for de pågældende spillere.

 

Tak for din klage.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.