Hop til indhold
Stavox

Anbefal nogle spil


xkow

Recommended Posts

hey, jeg/mine venner er nået til et punkt hvor alt vi spiller er sygt steneren, så vi har brug nogle nye spil

 

anbefal nogle som i syntes er gode, det må gerne være nogle spil hvor man skal grind eller noget som er chill, bare anbefal alt.

alt vil være en hjælp 

Link til kommentar
Del på andre sites

Et spil som mine kammerater og jeg ofte elsker at kaste os over er spillet "Pummel Party". Det koster ikke det store, er nemt at lære, er godt til at dræbe op til 6 timer, og så går det bare ud på at være det største røvhul for at vinde! Det er perfekt til når man spiller med sine gode venner.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Boobie skrev:

Et spil som mine kammerater og jeg ofte elsker at kaste os over er spillet "Pummel Party". Det koster ikke det store, er nemt at lære, er godt til at dræbe op til 6 timer, og så går det bare ud på at være det største røvhul for at vinde! Det er perfekt til når man spiller med sine gode venner.

vi købte det igår og har allerede haft en masse sjov med det, så lige til andre folk: hvis i keder jer så køb pummel party det er genialt.

 

Og mange af dem der er skrevet har jeg allerede, men vil lige kigge lidt nærmere på nogle af de andre. Så tak for alle forslagene.

 

Jeg vil også lige anbefale lidt spil til folk som keder sig, som man nemt kan få lidt timer til at gå med:

Among Us - Spil med venner, kan dog blive kedeligt når man har spillet mange timer.

Bloons TD 6 - Sjovt både i multiplayer og singleplayer, man kan komme til at grind en del og det er et meget sjovt spil bare at chill med.

Gold With Your Friends/Golf IT - Også sjovt med venner, man kan nemt blive sure på hinanden så det er meget sjovt.

Phasmophobia - Sjovest i starten med venner hvor alle er nogle pussies og ikke tør en skid. Efter 10-30 timer forsvinder den "uhyggelige" del fordi man vender sig til det. Jeg kan anbefale candles only challenge hvis man når til det punkt.

Brawlhalla - Sjovt at flække sine venner i haha

Portal 2 - Både coop og singelplayer har en virkelig god historie og det er et virkeligt gennemført spil, kan klart anbefale.

Pummel Party - Også sjovt med venner, man kan utroligt nemt starte krige med hinanden og det er all in all et virkeligt sjovt spil.

 

Det var lige dem jeg syntes i skulle kende hvis i ikke allerede gjorde det. Har valgt bevidst ikke at anbefale spil som csgo osv. fordi bruh det kender alle jo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Raft er måske også en mulighed,

jeg har spillet det med en af mine venner, men vi gik døde efter 2 uger. Det er meget nemt at lære, fordi det basically er Minecraft på vandet med nogle dyr osv. Det kan installeres på Steam.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.