Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Lavet af Rosge & Læspe Lars / Mod Rapps & BigAssMofo


LuckyBoy

Recommended Posts

Dit in-game navn: Rosge & Læspe Lars

Spillerens in-game navn: Rapps & BigAssMofo

Dit SteamID: STEAM_0:0:237956004 (ROSGE) & STEAM_0:0:165215611 (LÆSPE LARS)

Spillerens SteamID: (BigAssMofo) STEAM_0:1:88681354 & STEAM_0:0:424369278 (Rapps)

Tidspunkt for hændelse: mellem 08.00 - 09.00 ca (25-11-2020)

Hvilke regler er blevet brudt: NLR,(RDM x2)Trashtalk, 

Hvad skete der: Under NLR , RDM, har De først brudt NLR, så jeg starter et carjack hvor de teknisk set ikke må gøre noget for de har NLR. Alligevel kommer
 han over og skyder mig og siger "God aften" 

Trashtalk: https://medal.tv/clips/37355966/d1337lhYywCn
NLR , RDM: https://medal.tv/clips/37355630/d13371C9w7aG
RDM NR 2: https://medal.tv/clips/37356037/d1337Ntw2kPu

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @LuckyBoy

 

For lige at forstå det rigtigt her, så virker det til, at det kun omhandler @BigAssMofo.

 

Hvis vi ser på din klage om NLR og RDM (Det med carjacket), så tænker jeg at BigAssMofo's bevis forklarer sig selv. Der er gået over 5 minutter siden han blev drabt.

 

På den anden klage om RDM, har der ret tydeligt været noget diskussion og skænderi. Din ven siger "... Det ved jeg ikke, hvordan kan du holde ud at være så grim så? ...", hvilket øjeblikkeligt betyder, at han har snakket grimt om BigAssMofo. Selvom der vist nok lige er blevet sagt noget meget ens til din kammerat før, så giver det ham ret til at skyde. Hvis der var en der kaldte dig grim og var provokerende, så måtte du også skyde ham.

 

Omhandlende hans sprog, så er det ikke særligt venligt. Det er selvfølgeligt en presset situation, hvor man må gå ud fra der har været noget skænderi. Når der bliver raided eller lign. så kan der opstå frustration. Alt dette sagt så spørger jeg ham ind til denne ban request omhandlende hans sprog. Vi ønsker en god snak mellem spillerne.

 

Hvis du har mere at tilføje, så må du gerne få det skrevet inden i morgen formiddag. Hvis du ikke har noget at tilføje ind til da, så bliver ban request'en lukket.

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Da du har været online på forummet siden mit svar, så bliver ban request'en lukket nu med den følgende konklusion:

 

@BigAssMofo har hverken brudt NLR eller RDM'et nogen. Han har ikke snakket særligt pænt, men i min snak med ham, så fik jeg afvide, det også har været sådan den anden vej (af jer).

 

Mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.