Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Creamy


Phillip Smith

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Phillip Smith
Staff ingame navn: Creamy
Dit SteamID: STEAM_0:1:89791071

Staff SteamID: STEAM_0:1:106295230
Forklar situationen: Jeg er inde og spille som Politi, jeg ser en lastbil er væltede og ser om jeg kan hjælpe, jeg snakker kort med Green og skal til og køre, da jeg bevidst bliver påkørt af Creamy, jeg eftersætter ham men han vælger og skyde på mig x2 som Politi? Hvordan fanden kan en Senior Admin det, det vil normalt give jail/ban.

Jeg ved udmærket godt du ikke er vild med mig, da du så sent som i går sagde dette "Du har 1 måneds prøveunban du klare den ikke" men opfør dig ordenligt.

Bevis: 

 

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil hellere tage det her over en samtale på Discord.

 

Forresten, så har du altid selv været med til lignende, hvor vi ofte har undladt at give dig en staf, men så snart det er omvendt, så bliver du sur over det?

 

Hvis det bliver for meget for dig, så kan du da bare komme og sige det i stedet. Det har vi altid gjort over for dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, creaMY skrev:

Jeg vil hellere tage det her over en samtale på Discord.

 

Forresten, så har du altid selv været med til lignende, hvor vi ofte har undladt at give dig en staf, men så snart det er omvendt, så bliver du sur over det?

 

Hvis det bliver for meget for dig, så kan du da bare komme og sige det i stedet. Det har vi altid gjort over for dig?

Jeg stiller mig uforstående overfor dine to sidste kommentare.

Dette virker tydeligt at det ikke var forsjov, prøv og høre din stemme i videoen.

Iht kan jeg ikke kommentere på det, det er lang tid siden jeg har lavet noget med dig, og derfor vælger jeg ikke og kommentere på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Phillip

Tak for din klage

 

Det creaMY har gjort er selvfølgelig ikke okay, men efter også at have talt med ham, virker det til at han gjorde det af den overbevisning at i godt kunne lave lidt sjov med hinanden, men det er jo så ikke tilfældet. creaMY burde nok have stoppet til sidst, eftersom man godt kunne høre på dig at det ikke var sjovt.

Det er selvfølgelig noget @creaMY husker til en anden gang.

 

Spørgsmål? Send mig en pm her på forum eller fang mig på discord.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.