Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Creamy

Recommended Posts

• Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil hellere tage det her over en samtale på Discord.

Forresten, så har du altid selv været med til lignende, hvor vi ofte har undladt at give dig en staf, men så snart det er omvendt, så bliver du sur over det?

Hvis det bliver for meget for dig, så kan du da bare komme og sige det i stedet. Det har vi altid gjort over for dig?

Redigeret af creaMY
  • -Rep 5
  • Dum 4
  • Tud (-REP) 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Phillip

Tak for din klage

Det creaMY har gjort er selvfølgelig ikke okay, men efter også at have talt med ham, virker det til at han gjorde det af den overbevisning at i godt kunne lave lidt sjov med hinanden, men det er jo så ikke tilfældet. creaMY burde nok have stoppet til sidst, eftersom man godt kunne høre på dig at det ikke var sjovt.

Det er selvfølgelig noget @creaMY husker til en anden gang.

Spørgsmål? Send mig en pm her på forum eller fang mig på discord.

• +Rep 1
  • Ban 3
  • -Rep 1
  • Dum 2
  • Sejt 1
Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.